اولین تبلت می (شیائومی سابق) با صفحه 7.85 اینچی و رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل در راه است

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
پس از قرارگیری مدل هایی‌از گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی که به نام آن به «می» تغییر کرده در فهرست 10 گوشی پرفروش دنیا، همچنین کسب رکورد فروش 100 هزار گوشی در 4 دقیقه توسط این غول فناوری چینی، شیائومی برای بازارهای تبلت نیز دورخیز کرده است. با زومیت همراه باشید تا در مورد اولین تبلت شیائومی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.
تبلیغات

در شرایطی که به نظر می‌رسید شیائومی در تاریخ 23 آوریل (3 اردیبهشت) به معرفی تبلت خود بپردازد، این شرکت از انجام این کار خودداری کرد. اما به احتمال زیاد و آن طور که وب‌سایت های چینی و تایوانی می‌گویند این شرکت چینی یک تبلت را در سال جاری به بازارها معرفی خواهد کرد.

طبق گزارش Focus Taiwan، شیائومی در حال حاضر مشغول مذاکره با دو کمپانی اینتل و انویدیا است و در نهایت یکی از این دو کمپانی را برای تامین SoC اولین تبلت خود انتخاب خواهد کرد. طبق گزارش ها این تبلت به یک صفحه نمایش 7.85 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 مجهز است که می‌تواند رقیبی برای iPad Mini 2 با صفحه نمایش 7.9 اینچی و رزولوشن مشابه باشد.

همانطور که قبلا در زومیت اشاره کرده بودیم، شیائومی آدرس اینترنتی Mi.com را با 3.6 میلیون دلار خریداری کرد و از آن برای معرفی محصولاتش در سراسر دنیا بهره خواهد برد. به احتمال زیاد این تبلت شیائومی نیز در این وب‌سایت معرفی خواهد شد.

در حال حاضر کمپانی چینی MI یکی از موفق‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در بازار چین است. طبق برنامه های این کمپانی فروش 60 میلیون گوشی برای سال 2014 برنامه‌ریزی شده است. به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تا در بازار تبلت‌ها نیز موفقیت‌های فعلیش در بازار تلفن هوشمند را تکرار نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات