یک سوم مراجعه‌کنندگان به وب‌سایت CompareMyMobile پیش از خرید گلکسی S5 دارای آیفون 4S بوده‌اند

شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
براساس گزارش منتشر شده توسط تلگراف، بیش از یک سوم (در حدود 38 درصد) کاربرانی که تلفن‌های‌هوشمند خود را با خرید گلکسی S5 سامسونگ بروز کرده‌اند، پیش از گلکسی S5 یکی از آیفون‌های اپل را مورد استفاده قرار می‌داده‌اند. تلگراف این اطلاعات را از یک وب‌سایت خرید و فروش تلفن‌های‌هوشمند با نام CompareMyMobile جمع‌آوری کرده است. این وب‌سایت با خرید تلفن‌های‌هوشمند قدیمی کاربران گزینه‌های جدید را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهند.
تبلیغات

درصد بالایی از کاربران که از آیفون‌های اپل به گلکسی S5 مهاجرت کرده‌اند، از نسخه‌ی قدیمی آیفون یعنی آیفون 4S استفاده می‌کرده‌اند که با استانداردهای کنونی حاکم بر دنیای تلفن‌های‌هوشمند قدیمی به نظر می‌رسد. آیفون 4S شاهد رشدی 210 درصدی در فروش از سوی کاربران است.

گلکسی S3 سامسونگ رتبه‌ی دوم را در این بین در اختیار دارد. این تلفن‌هوشمند با رشدی 196 درصدی در فروش از سمت خریداران روبرو شده است. در مورد گلکسی S3 و آیفون 4S افزایش رشد فروش و دریافت نمونه‌های جدیدتر تعجب‌برانگیز نیست، چراکه چندنی سال از زمان عرضه ی آن ها به بازار می‌گذرد. آیفون 5S نیز با رشدی 184 درصدی رتبه‌ی سوم را از آن خود کرده است.

در مجموع وب‌سایت CompareMyMobile از زمان معرفی گلکسی S5 در جریان کنفرانس موبایل بارسلون شاهد رشدی 160 درصدی در مبادلات تلفن‌هوشمند بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات