تماشا کنید: این دستکش شما را به مرد عنکبوتی تبدیل می‌کند

شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
این دستکش ویژه که توسط یکی از دوستداران آلمانی مرد عنکبوتی به نام Patrick Priebe ساخته شده است، می‌تواند برخی از ویژگی‌های مرد عنکبوتی را برای شما به ارمغان بیاورد. البته به امید بالا رفتن از برج میلاد یا بند بازی کردن از روی ساختمان‌ها نباشید، ولی می‌توان از این دستکش به عنوان سلاحی مخفی و مخوف علیه دشمنانتان استفاده کنید! در ادامه با ما باشید تا ویدیوهای این دستکش را با هم به تماشا بنشینیم.
تبلیغات

این دستکش درست مثل مرد عنکبوتی اصلی از زیر مچ شما اقدام به شلیک تارهایش! می‌کند که البته این شلیک با کمک دکمه‌هایی که در قسمت کف دست قرار می‌گیرند امکان پذیر می‌شود. بر خلاف نمونه‌ی اصلی این دستکش برای هدفگیری از یک لیزر بهره می‌گیرد که برای هدف گیری دقیق بسیار مناسب به نظر می‌رسد ضمن اینکه یک چراغ LED وضعیت عملکردی آن را به شما نشان می‌دهد.

یکی از قابلیت‌های این دستکس شلیک یک نیزه‌ی کوچک با استفاده از یک تفنگ مغناطیسی است که خازن مربوط به آن با کمک یکی از سه دکمه قرار گرفته در کف دستتان شارژ می‌شود و شما با فشردن دکمه‌ی دیگری می‌توانید این نیزه‌ی متصل به نخ ماهیگیری را به سمت هدف بد شانس خود شلیک کنید. شلیکی که عواقب آن بر عهده‌ی خودتان خواهد بود! به کمک نخ ماهیگیری هم می‌توانید هدف را به سمت خود بکشید.

این دستکش همچنین می‌توان به یک لیزر قدرتمند – با قابلیت سوزاندن- نیز مجهز شود که در ویدیوی دوم می‌توانید عملکرد آن را نیز مشاهده کنید. قدرت این دستکش نیز از طریق یک باتری لیتیم- پلیمیر تامین می‌شود.

در دو ویدیوی زیر می‌توانید عملکرد این دستکش را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات