سامسونگ نسبت به رکوردشکنی فروش گلکسی اس 5 اطمینان دارد؛ دستگاه‌های مبتنی بر تایزن در سه‌ماهه دوم امسال ارائه خواهند شد

پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
یون هان‌کیل، معاون ارشد استراتژی محصول سامسونگ در پاسخ به رویترز اظهار نموده که این کمپانی نسبت به میزان فروش رکورد شکن پرچمدار جدید خود کاملا خوشبین و مطمئن است و انتظار دارد فروش گلکسی اس 5، فروش سال پیش گلکسی اس 4 را تحت شعاع قرار دهد. سامسونگ محدوده‌ی بازارهای تحت پوشش عرضه رسمی گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود را در هفته‌ی اول نسبت به هفته نخست ارائه گلکسی اس 4 دو برابر افزایش داده و هم‌اکنون گلکسی اس 5 در 125 کشور جهان در دسترس خریداران قرار دارد.
تبلیغات

 با توجه به تکیه‌ی بیش از پیش غول کره‌ای بر تجارت موبایل خود که در حال حاضر مولد 70 درصد سود این کمپانی است، انتظارات از فروش خوب گلکسی اس 5 در کمپ سامسونگ بسیار بالاست. بازار گوشی‌های هوشمند High-end بطور مشخص بر اثر رقابت‌طلبی تولیدکنندگان چینی گوشی‌های ارزان‌قیمت نظیر هوآوی و لنوو با چالش روبرو بوده است.

اگرچه بسیاری از افراد، گلکسی اس 5 را بعنوان یک بروزرسانی جزئی نسبت به گلکسی اس 4 در نظر می‌گیرند؛ اما ارائه جدیدترین پرچمدار سامسونگ نمایانگر یک جهش در استراتژی‌های این کمپانی بوده است. سامسونگ تلاش کرده است که اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده‌ی غیرضروری را از دستگاه‌های خود حذف کند که در همین راستا، می‌توان 40 اپلیکیشن از پیش نصب شده‌ی گلکسی اس 5 را با 50 مورد موجود در گلکسی اس 4 مقایسه کرد. سامسونگ در تلاش است این بار عرضه‌ی گسترده‌تر دستگاه‌ خود را در اولویت استراتژی‌های بازاریابی قرار دهد.

یون هان‌کیل همچنین در خصوص ارائه یک گوشی هوشمند بالا رده با سیستم‌عامل تایزن توسط سامسونگ در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری خبر داد که با ارائه‌ی یک مدل میان‌رده دنبال خواهد شد. سیستم‌عامل تایزن که شاهد تاخیر زیادی در عرضه‌ی دستگاه‌های مبتنی بر آن به بازار بوده‌ایم تلاشی است در راستای کاهش وابستگی سامسونگ به اندروید و نیز ایجاد یک جریان درآمدی از اپلیکیشن‌های غیررسمی و سرویس‌های اختصاصی که سامسونگ بر روی آن ارایه خواهد نمود.

علاوه بر این خبرهایی نیز از ارائه یک ساعت هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ویر در اواخر سال جاری و ارائه نسخه جدید دستگاه گلکسی نوت با ساختار جدید در نیمه‌ی دوم امسال به گوش می‌رسد که ما را بیش از پیش نسبت به برنامه‌های سامسونگ کنجکاو می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات