رونمایی از LG G3 در خرداد؛ عرضه به بازار در تیر

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به این که گوشی G Pro 2 ال‌جی در حال حاضر در کشور کره‌جنوبی به فروش می رسد و بزودی فروش آن در سایر نقاط دنیا آغاز می‌گردد، شایعات در مورد پرچم‌دار بعدی ال‌جی هر روز بیشتر می‌شود. شاید مهم‌ترین نکته در این زمینه زمان معرفی و عرضه LG G3 به بازار باشد.
تبلیغات

تا به حال اطلاعات مختصری از این پرچم‌دار شرکت کره‌ای ال‌جی به بیرون درز کرده است که طبق انها LG G3 از یک نمایش‌گر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 بهره خواهد‌برد. در حالی که هنوز اطلاعات موثقی از سایر امکانات فنی این گوشی همراه در دست نیست یکی از پرسش‌های اساسی در مورد LG G3 زمان معرفی و عرضه آن به بازار است. در شرایطی که گلکسی S5 سامسونگ و اچ‌تی‌سی (One (M8 در حال فروش هستند، این پرچم‌دار ال‌جی رقابت سنگینی را پیش رو دارد.

طبق گزارش ZDNet Korea گوشی هوشمند G3 در ماه ژوئن (خرداد) معرفی می‌گردد و از اوایل جولای (تیر) به بازار عرضه خواهد‌شد. عرضه این محصول در تابستان یک اقدام عجیب از سوی ال‌جی تلقی می‌شود چرا که تا آن موقع بسیاری از خریداران، از بین جدیدترین پرچم‌داران اچ‌تی‌سی، سامسونگ و سونی یکی را انتخاب کرده و خریداری نموده‌اند. سال گذشته G2 یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی بود که از پردازش‌گر Snapdragon 800 استفاده می‌کرد و حالا G3 می تواند اولین گوشی هوشمند با پردازنده‌ی Snapdragon 805 لقب بگیرد.اما یک نکته مهم دیگر، زمانی که LG G3 به بازار عرضه شود، نه تنها باید با  پرچم‌دارانی که در بازار هستند رقابت کند بلکه گلکسی نوت 4 نیز پاییز به بازار عرضه خواهد‌شد. به نظر می رسد تنها در شرایطی که LG G3 به صفحه نمایش با کیفیت QHD و پردازنده Snapdragon 805 مجهز باشد شانس رقابت با فبلت گلکسی نوت 4 سامسونگ را خواهد داشت.به نظر شما LG G3 چه مزیت رقابتی را در اختیار خواهد داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات