ال‌جی در یک قدمی ثبت رکورد فروش در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی است

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی با عرضه‌ی محصولاتی چون جی‌پرو و جی‌پرو ۲ و همچنین پرچمدار نام آشنای خود، جی۲ در حال تثبیت خود در بازار تلفن‌های‌هوشمند است. براساس آخرین آمارهای منتشر شده این کمپانی کره‌ای در آستانه‌ی ثبت رکوردی برای فروش تلفن‌های‌هوشمند در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی است.
تبلیغات

براساس آمارهای منتشر شده توسط Mirae Asset Securities، این کمپانی در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی موفق به فروش 15 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند خواهد شد. کمپانی کره‌ای ال‌جی تا حال موفق شده 12 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند به فروش برساند. براساس پیش‌بینی این موسسه‌ی تحقیقاتی ال‌جی موفق به ثبت فروش 5 میلیون دستگاه به ازای هر ماه خواهد شد. با احتساب ثبت فروش 5 میلیون دستگاه به ازای هر ماه باید شاهد فروش 60 میلیون دستگاه برای یک سال باشیم.

کمپانی ال‌جی در تاریخ خود تجربه‌ی فروش 5 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند را نداشته و بهترین آمار این کمپانی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال گذشته‌ی میلادی است که طی ان ال‌جی موفق به فروش 4.4 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند در آن دوران شده است. براساس گزارش‌های منتشر شده فروش 60 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند در طول سال برای ال‌جی یک رقم رویایی محسوب می‌گردد. با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغاتی و بازاریابی که ال‌جی در سال گذشته صرف کرده بود، بخش موبایل این کمپانی کره‌ای با ضرر عملیاتی 42 میلیون دلاری در سال گذشته روبرو شد.

ال‌جی طیف وسیعی از محصولات را برای پوشش دادن نیازهای کاربران مختلف به بازار عرضه کرده است. غول کره‌ای با سری محصولات L و F بازار تلفن‌های‌هوشمند پایین رده تا میان‌رده را پوشش داده است. این طیف از محصولات بخش اعظمی از آمار فروش ال‌جی را به خود اختصاص داده‌اند. ال‌جی برای تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تولید تلفن‌های‌هوشمند نیازمند عرضه‌ی محصولاتی در حوزه‌ی پرچمداران در بازار‌هایی چون آمریکا و سایر کشورهای توسعه یافته است. جی2 ردای پرچمدار ال‌جی در سال 2013 را به تن کرده بود و این نقش در 2014 به جی ۳ سپرده خواهد شد. براساس شایعات منتشر شده جی۳ از مشخصات فنی از قبیل صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 2,560 در 1,440، تراشه اسنپ‌دراگون 801 و حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی همراه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات