فلیپ‌بورد اپلیکیشن Zite از CNN را به تصاحب خود درآورد

پنج‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
نرم افزار خبرخوان فلیپ‌بورد، اپلیکیشن خبرخوان Zite را از CNN خریداری کرده و به تصاحب خود درآورد. اپلیکیشن Zite برای اندروید، iOS و ویندوز فون در دسترس بوده است و اکنون فلیپ‌بورد اعلام نموده که تکنولوژی‌های شخصی‌سازی و ارائه پیشنهادات این برنامه را با اپلیکیشن خود ترکیب خواهد نمود.
تبلیغات

 بعنوان بخشی از این معامله، CNN از این پس محتوای اختصاصی را از سوی تعدادی از برترین گزارش‌گران خود برای فلیپ‌بورد ارائه خواهد کرد. اگرچه همچنان صحبت خاصی در خصوص جزئیات این معامله به دست نیامده اما حدس و گمان‌ها بر روی پرداخت مبلغ 60 میلیون دلاری به CNN برای تصاحب Zite قرار دارد که البته CNN دقیق بودن این مبلغ را رد می‌کند. همچنین بعنوان بخشی از توافق، فلیپ‌بورد از این پس از تصاویر و ویدئوهای تهیه شده توسط CNN در محتوای ارائه شده استفاده خواهد کرد. همچنین یک مجله داخلی جدید نیز از سوی این شبکه بزرگ خبری در درون فلیپ‌بورد ایجاد خواهد شد. مدیرعامل فلیپ‌بورد در خصوص این مساله می‌گوید:

امروز رخداد مهمی برای فلیپ‌بورد و کاربران آن خواهد بود. ما با آوردن تیم و تکنولوژی پشت Zite به فلیپ‌بورد خواهیم توانست تجربه‌ای بیش از پیش شخصی شده را برای هر خواننده به ارمغان آوریم. ما از طریق همکاری با CNN خواهیم توانست محتوای خبری در سطح جهانی را برای کاربران خود ارائه نموده و پوشش جهانی خود را از طرق موثری گسترش دهیم. ما با کمک یکدیگر به پیشرو بودن در شیوه مطالعه و به اشتراک گذاری محتوایی که مردم به ان‌ها اهمیت می‌دهند ادامه خواهیم داد و به کاربران فلیپ‌بورد بیش از پیش در دستیابی به محتوای مورد نظرشان در یک مکان واحد یاری خواهیم رساند.

CNN نیز اعلام امیدواری کرده که با استفاده از تخصص‌های فلیپ‌بورد بتواند درآمد بیشتری بدست آورده و مخاطبان موبایل خود را افزایش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات