دو دستگاه جدید از خانواده Transformer Pad ایسوس فاش شدند

پنج‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
گزارشات به گوش رسیده از ایتالیا حکایت از وجود دو دستگاه Transformer Pad از سوی ایسوس دارد که با نام‌های Asus TF103 و Asus TF303 شناخته می‌شوند. انتظار می‌رود مدل دوم، یک دستگاه رده-بالا و قدرتمند باشد. این ترنسفورمرپد احتمالا اولین محصول از این خانواده خواهد بود که از ترکیب اینتل و اندروید بهره می‌برد.
تبلیغات

 در این دستگاه انتظار می‌رود شاهد بهره‌گیری از اندروید 4.4 کیت‌کت باشیم که در پس آن پردازنده Bay Trail اینتل قدرت پردازشی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات فاش شده شامل جزئیات مربوط به مدل دقیق پردازنده نیست. مدل سطح بالای پیشین این رده از دستگاه‌های ایسوس یعنی Asus Transformer Pad Infinity TF701 از پردازنده تگرا 4 انویدیا بهره می‌برد.

Images-of-the-rumored-Asus-TF103-and-TF-303-Transformer-Pads.jpg

بر این باور هستیم که Asus Transformer Pad TF103 بر اساس شماره مدل، نمونه ارزان‌تر TF303 باشد. این دستگاه‌ها به یک صفحه‌نمایش 10.1 اینچی مجهز گشته‌اند که داک کیبرد QWERTY برای تبدیل دستگاه به یک نوت‌بوک آن را همراهی خواهد کرد. کیبرد QWERTY تعبیه شده به سادگی و با یک دست قابل جداسازی بوده و اسپیکرهای دستگاه نیز به قسمت جلویی بخش تبلت دستگاه منتقل شده‌اند. علاوه بر این، کیبرد مذکور به منظور استفاده بهینه‌تر و ساده‌تر شاهد بروزرسانی‌هایی بوده است. لازم به ذکر است که هر دو مدل TF103 و TF303 از طراحی یکسانی برخوردار هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات