وب‌گرد: اجرای 200 نوع فایل مختلف، برقراری ارتباط ایمن و چیزهای دیگر

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
«وب‌گرد» بخشی برای علاقمندان به دنیای مجازی و اینترنت است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با قسمت دیگری از «وب‌گرد» همراه ما باشید.
تبلیغات

سری «وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

Days

آیا تا به حال مجبور به یادآوری تاریخ‌های مهم بوده‌اید؟ چک کردن همه روزه تقویم و درج یادآوری به صورت مرتب، کاری زمانبر و خسته‌کننده است. بهتر است به دنبال روشی آسانتر باشیم. اپلیکیشن اندرویدی Days، یک شمارشگر معکوس با رابط‌کاربری زیبا برای یاد آوری تاریخ‌های مهم است.

Days

Jumpshare

به کمک Jumpshare، می‌توانید ۲۰۰ نوع فایل مختلف را در مرورگر خود اجرا کنید. فایل‌ها به صورت خودکار، تبدیل شده و شما قادر به مشاهده آنلاین آنها هستید. سرویس Jumbshare، به اشتراک‌گذاری آنی را به دسکتاپ شما می‌آورد. برای Shareکردن، تنها کافی است فایل خود را بر روی منوی اپلیکیشن کشیده و رها (Drag & Drop) کنید.

Jumpshare

Unseen

Unseen یک محیط گفتگوی ایمن و خصوصی را برای مشتریان و بازرگان فراهم کرده است. کاربرانی که به یک محیط امن برای انجام فعالیت‌های تجاری محرمانه هستند می‌توانند از اپلیکیشن‌های متداولی چون اسکایپ به Unseen مهاجرت کنند. اپلیکیشن موبایل و نرم‌افزار دسکتاپی Unseen در کنارهم قرار گرفته‌اند تا برای کاربران، بستری ایمن در هر جایی فراهم کنند.

Unseen

Knowmia

Knowmia، یک سرویس برنامه‌ریزی درسی برای معلمان و دانش‌آموزان محسوب می‌شود. Knowmia به شما در ساخت و انتشار ویدئوهای درسی کوتاه با هر موضوعی کمک می‌کند. پس از انتشار، دانش‌آموزان، سایر معلمان و علاقمندان می‌توانند به ویدئوهای شما دسترسی داشته باشند. شما می‌تواند مراحل هر آموزش به دلخواه طراحی کنید.

Knowmia

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات