تصویر ثبت شده با تلفن‌هوشمند منتسب به جی 3 نشان از تعبیه دوربین 13 مگاپیکسلی در این پرچمدار دارد

سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
بحث در مورد خرید یک تلفن‌هوشمند در یک وب‌سایت با عنوان ortud.com منتهی به انتشار تصویری شده است که براساس ادعای فرد ارائه دهنده‌ی آن منتسب به نسل جدید پرچمدار ال‌جی، یعنی جی 3 است. همانطور که ملاحظه می‌کنید این تصویر از یک گربه به ثبت رسیده است که بنا به ادعای فردی که آن را به اشتراک گذاشته، این تصویر با استفاده از دوربین جی 3 ثبت شده است. وی اضافه کرده است که این تصویر با استفاده از دوربین تلفن‌هوشمند منتسب به نسخه‌ی قراردادی جی 3 ثبت شده است که در اختیار دوست وی برای انجام برخی تست‌ها قرار داده شده است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که پیش از این در مورد چند تلفن‌هوشمند متعلق به ال‌جی با اندروید کیت‌کت منتشر شده بود، گویا نام رسمی LG-D972 متعلق به جی 3 بوده و می‌توان در آینده‌ای نه چندان دور شاهد عرضه‌ی رسمی آن باشیم، هرچند نمی‌توان به قطع یقین در این خصوص اظهار نظر کرد. براساس آنچه که در فون‌آرنا منتشر شده است، کارشناسان سعی بر این داشته‌اند تا با زوم در تصویر مورد نظر و مشاهده‌ی انعکاس در چشم گربه گوشه‌هایی از ابزاری را که با استفاده از آن تصویر مورد نظر ثبت شده است، تشخیص دهند، اما این تلاش با موفقیت همراه نبوده است.

فردی که این تصویر را به اشتراک گذاشته، از شباهت سنسور به‌کار رفته در جی 3 با جی‌پرو 2 سخن به میان آورده است. همانطور که می‌دانید جی‌پرو 2 از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال بهره برده است. وی همچنین از این نکته پرده برداشته که شاید در اواخر تیرماه شاهد عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند به بازار باشیم.

تصویر مور نظر دارای ابعادی برابر با 4160 در 2342 پیکسل بوده و جزئیات ثبت شده در آن بی‌نظیر است. در صورتی که این تصویر متعلق به جی 3 باشد، باید شاهد یک تلفن‌هوشمند با یک دوربین بی‌نظیر باشیم که شرایط را برای سایر رقبای بازار از جمله اکسپریا Z2 و گلکسی S5 تنگ خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات