تماشا کنید: میز هوشمند اندرویدی با پردازنده‌ی قدرتمند Core i7 اینتل

سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هنگامی که به استفاده از اپ‌های اندروید بر روی یک صفحه‌ی بزرگ می‌اندیشیم بسیاری از ما صفحه‌ای به بزرگی یک تبلت را تصور می‌کنیم. اما چه می‌شد اگر می‌توانستید تمامی بازی‌های مورد علاقه، به روز رسانی‌ها و صفحات اجتماعی خود را همزمان مشاهده کنید؟ آن هم بر روی یک صفحه‌ی بزرگ 46 اینچی به طوری که به راحتی می‌توانستید بین فضای کاری و تفریحی خود جابجا شوید و حتی آن‌ها را باهم و همزمان داشته باشید. با استفاده از میز Platform 46 Coffee می‌توانید همه چیز را همزمان در دسترس خود داشته باشید.
تبلیغات

این نسخه‌ی اندرویدی میز Platform 46 Coffee از فناوری لمسی با 60 نقطه‌ی همزمان و پردازنده‌ی Core i7 بهره می‌برد و وضوح صفحه‌ی LCD آن 1080p است و بر روی آن از شیشه‌ی مقاومی استفاده شده که قابلیت ضد آب بودن را هم به همراه دارد، در نتیجه می‌توانید بی دغدغه هر چیزی را روی آن بگذارید و خیالتان از سلامت میز گران قیمتتان راحت باشد.

این دستگاه از 16 گیگابایت رم و 500 گیگابایت فضای دیسک سخت بهره می‌برد که همگی در پشت بدنه‌ی آلومینیومی با کیفیت آن پنهان شده اند.

android-46

این میز از اندروید 4.1 بر روی پردازنده اینتل با معماری x86 بهره می‌برد که به آن قابلیت پاسخگویی بسیار سریعی می‌بخشد ضمن اینکه می‌توانید تمامی اپ‌های قابل اجرا بر روی تبلت خود را بر روی این ابزار اجرا کنید، با این تفاوت که این صفحه‌ی بسیار بزرگ امکان بهره بردن از قابلیت چند کاربری را به شما می‌دهد.

android-46-1

قیمت احتمالی این میز که احتمالا سال آینده به بازار عرضه خواهد شد چیزی حدود 7000 دلار خواهد بود و شرکت Ideum قصد دارد آن را به قابلیت راه اندازی دوگانه ویندوز هشت و اندروید مجهز کند.

در ویدیوی زیر می‌توانید بیشتر با این ابزار آشنا گردید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات