با اپلیکیشن Dodol Pop زنگ تلفن اندروید را با ویدئو عوض کنید

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
قطعاً بسیاری از ما با نحوه ساخت آهنگ‌های زنگ یا RingTone برای تلفن هوشمندمان آشنا هستیم؛ اما آیا تابه حال به پخش شدن ویدئو در هنگام  تماس تلفنی به جای آهنگ زنگ فکر کرده‌اید؟
تبلیغات

اپلیکیشن اندرویدی dodol pop که مدتی است در فروشگاه Google play برای دانلود ارائه شده و به شما این اجازه را می‌دهد تا از ویدئو‌ها نه تنها به‌عنوان آهنگ‌های زنگ، بلکه در آلارم‌ها و نوتیفیکیشن‌ها نیز استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید از فیلم‌های تولید شده توسط دیگر کاربران استفاده کنید یا حتی خودتان یک فیلم و یا یک کلیپ با کمک دوربین تلفنتان ضبط کنید. به‌علاوه می‌توانید فایلهای صوتی موجود در تلفن‌هوشمندتان را ویرایش کرده و از آنها به‌عنوان آهنگ‌های زنگ اختصاصی در گجت‌تان بهره‌مند شوید.  

به‌روزرسانی: اپلیکیشن  dodol pop از پلی‌استور گوگل حذف شده است.

رابط کاربری جذاب  dodol pop باعث می‌شود که استفاده از آن لذت‌بخش شود. حرکت در آن حتی در دستگاه‌های قدیمی اندروید نیز حس سرزنده‌ای را به کاربر القا می‌کند. اصلی‌ترین خاصیت رابط کاربری اپلیکیشن، این است که به شما اجازه جایگزین کردن آهنگ‌های زنگ معمولی، آلارم‌ها و نوتیفیکیشن‌ها با ویدئو را می‌دهد. علاوه بر ویدئو، شما می‌توانید از کلیپ‌های صوتی معمول نیز استفاده کنید. صفحه اصلی برنامه، به شما اجازه حرکت در چهار قسمت اصلی آن را را می‌دهد که این چهار بخش شامل: Ringtone, Notification, Package و Edit می‌باشند.کلیپ‌های صوتی و تصویری می‌توانند به چندین روش وارد شوند.

در این اپلیکیشن  قابلیت ضبط ویدئو نیز وجود دارد که به شما امکان فیلم‌برداری عادی و انتخاب آن به عنوان زنگ، نوتیفیکیشن و یا آلارم را می‌دهد. همچنین در قسمت صوتی، اجازه ویرایش فایل صوتی که در تلفن هوشمندتان وجود دارد نیز در اختیار شماست. حتی می‌توانید فایل صوتی دلخواه خود را وارد آن کنید. در صفحه‌ای که مربوط به قسمت ویرایش می‌شود، تمام تنظیمات و گزینه‌هایی که برای ویرایش و ذخیره‌کردن در محل دلخواه مورد نظر نیاز است، در دسترس شما قرار گرفته است.

در صفحه package، بسته‌های زنگی که توسط دیگر کاربران dodol pop ساخته شده است دیده می‌شود که می‌توانید آن‌را به صورت رایگان دانلود و سپس استفاده کنید. بعضی از بسته‌ها تنها شامل کلیپ تصویری و یا صوتی هستند و بعضی دیگر از آنها هر دوتای آن را شامل می‌شوند. وقتی یک بسته را دانلود می‌کنید، در قسمت زنگ و نوتیفیکیشن نیز می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر شما از ویدئو توسط dodol pop استفاده کنید، وقتی با شما تماس میگیرند بجای اینکه تلفن‌هوشمندتان زنگ بخورد، یک ویدئو پخش می‌شود. بعلاوه، dodol pop می‌تواند به عنوان اپلیکیشن زنگ هشدار استفاده شود. صفحه‌ی تنظیمات زنگ هشدار به شما اجازه تنظیم‌کردن زمان، تکرار روزها، فیلم و یا صدایی که می‌خواهید پخش شود و حتی حجم صدایی که توسط برنامه پخش می‌شود، را می‌دهد.

درحالی که امکان استفاده از ویدئو به جای آهنگ‌های زنگ در بخش نوتیفیکیشن‌ها و آلارم‌ها برای همه استفاده کنندگان از تلفن هوشمند میسر نمی‌باشد،اما اپلیکیشن جذاب dodol pop برای آنهایی که می‌خواهند این امکان را تجربه کنند، همه چیز را آسان ساخته است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات