ال‌جی اندروید ۴.۴.۲ کیت‌کت را برای LG G2 منتشر کرد [بروز شد]

پنج‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
سونی روز گذشته بسته بروز رسانی اندروید کیت‌کت را به همراه امکانات نرم‌افزاری جدید برای تلفن‌های Xperia Z1, Z Ultra و Z1 Compact ارائه کرد و امروز نیز ال‌جی دست‌به‌کار شده و پرچمدار خود، G2 را به اندروید ۴.۴.۲ بروز کرده است.
تبلیغات

پیش از این نیز برخی از کاربران اپراتورهای خاص، بسته بروز رسانی کیت‌کت را برای G2 دریافت کرده بودند. اما ال‌جی از امروز توزیع این بروز‌رسانی را برای کاربران سرتاسر دنیا آغاز کرده و به این ترتیب به زودی کلیه کاربران این تلفن قادر به استفاده از امکانات جدید این نسخه از سیستم‌عامل اندروید خواهد بود.

بسته بروز رسانی اندروید کیت‌کت ممکن است هنوز برای G2 شما ارائه نشده باشد؛ اما طی یکی دو روز آینده احتمالا کلیه مناطق دنیا پوشش داده خواهند شد و از این بابت جای نگرانی نیست.

در بسته بروز رسانی کیت‌کت برای LG G2، امکانات و بهینه‌سازی‌های بسیاری در نظر گرفته شده است که از این میان می‌توان به پشتیبانی بهتر از چاپ بی‌سیم، افزایش بازده و سرعت دستگاه، قابلیت مشاهده تمام صفحه، تغییر نوار وضعیت سفید رنگ، کنترل پیشرفته بر روی موقعیت، کاهش میزان استفاده از حافظه رم و همچنین امکانات جدید ال‌جی برای قابلیت KnockOn اشاره کرد که کاربر از طریق آن قادر به لمس چند باره صفحه برای باز شدن قفل گوشی خواهند بود.

علاوه بر این موارد کاربران LG G2 از تغییرات ایجاد شده در اندروید کیت‌کت بهره خواهند برد. جی‌ ۲ از نظر طول عمر باتری جزء بهترین‌ها است؛ با این حال طول عمر باتری در اندروید کیت‌کت باز هم بیشتر شده است.

بروزرسانی:

نسخه 4.4 اندروید کیت‌کت ویژه گوشی هوشمند ال‌جی جی 2  از ساعاتی پیش برای کاربران ایرانی  ارائه شده است.کاربران ایرانی می‌توانند با مراجعه به منوی تنظیمات،  از بخش About وارد قسمت Software Update گردیده و از آنجا به بروزرسانی سیستم‌عامل دستگاه خود مبادرت نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات