تفاوت صفحه‌ی نمایش گلکسی S5 با گلکسی‌نوت 3 و گلکسی S4 در چیست؟

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با معرفی نسل جدید پرچمدار خود با نام گلکسی S5، بهترین صفحه‌ی نمایش سوپر AMOLED خود را نیز راهی بازار کرد. صفحه‌ی نمایش تعبیه شده در گلکسی S5 قادر است تا روشنایی برابر 500 نیت را به ارمغان بیاورد که پیش از این فقط نوکیا قادر به دستیابی به چنین عددی در پنل‌های OLED خود بود. این میزان از روشنایی، صفحه‌ی نمایش گلکسی S5 را در شمار برترین صفحات نمایش ال‌سی‌دی قرار می‌دهد و همچنین این صفحه‌ی نمایش را وارد کلوب +500 تایی‌های می‌کند.
تبلیغات

در مورد نمایش رنگ‌ها نیز این صفحه‌ی نمایش در مقایسه با گلکسی S4 و گلکسی‌نوت ۳ که صفحه‌ی نمایش آن‌ها رنگ‌های اشباع‌شده‌تری را نمایش می‌دهد، رنگ‌های واقعی‌تری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. براساس آزمایشات انجام شده در حالت ویدئو که با استفاده از گلکسی S5 به انجام رسیده است، این تلفن‌هوشمند قادر است طیف رنگی نزدیک‌تر به طیف RGB تولید کند که تنها مشکل عمده‌ی آن در نمایش رنگ سبز به‌گونه‌ای اشباع شده است.

GalaxyS5Int1

با ترکیب ویژگی‌های چون روشنایی بالای این صفحه‌ی نمایش با پوشش ضد انعکاسی که سامسونگ روی صفحه‌ی نمایش تلفن‌های‌هوشمند خود قرار می‌دهد، می‌توان به این نتیجه رسید که گلکسی S5 یکی از برترین محصولات سامسونگ از جنبه‌ی صفحه‌ی نمایش است، چراکه این تلفن‌هوشمند کارایی بالایی در محیط‌های با روشنایی بالا خواهد داشت. برای بهینه بودن روشنایی این تلفن‌هوشمند نیز سامسونگ یک سنسور برای کنترل روشنایی محیط و تنظیم صفحه‌ی نمایش با نور محیط تعبیه کرده است که منجر به ارائه‌ی بهترین کارایی می‌گردد. در مورد رنگ نیز بهترین حالت در حالت ویدئو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات