قیمت گلکسی S5 سامسونگ مشخص شد: آغاز پیش‌فروش در بریتانیا

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌فروش پرچمدار جدید سامسونگ در برخی خرده‌فروشی‌های مهم دنیا آغاز شده است. قیمت ارائه شده در این فروشگاه‌ها بسیار بالاتر از حد انتظار است که نشان می‌دهد شایعه پایین‌تر بودن قیمت گلکسی S5 در زمان عرضه رسمی نسبت به پرچمدار قبلی سری S سامسونگ صحت ندارد.
تبلیغات

Clove، خرده‌فروش معتبر مستقر در بریتانیا، پیش‌فروش گلکسی اس 5 را آغاز کرده است. قیمت این تلفن هوشمند 500 پوند اعلام شده که البته پس از اعمال مالیات قیمت آن به 600 پوند، یعنی تقریبا 1000 دلار می‌رسد. قیمت اعلام شده مربوط به نسخه 16 گیگابایت این تلفن است و در مورد قیمت نسخه 32 گیگابایتی آن سخنی به میان نیامده است.

gs5-price-clove-2

آمازون اسپانیا نیز نسخه 16 گیگابایت کهکشانی پنجم سری S سامسونگ را با قیمت 730 یورو به فروش گذاشته که معادل با 600 پوند است. این قیمت‌ها با شایعات اخیر مبنی بر احتمال ارائه گلکسی ای 5 با قیمتی پایین‌تر ار گلکسی اس 4 در زمان ورودش به بازار در سال گذشته منافات دارد. گلکسی S4 در سال گذشته با قیمت 650 تا 700 دلار روانه بازارهای جهانی شد؛ بنابر این با قیمت‌های ابتدایی برای پیش‌فروش گلکسی S5، بعید به نظر می‌رسد که قیمت رسمی نهایی این تلفن کمتر از این مقدار باشد.

gs5-price-clove-1

شایعات از این حکایت دارند که غول کره‌ای یک نسخه بهتر از گلکسی S5 را در ماه می معرفی خواهد کرد که بدنه‌ای تمام فلزی داشته و از سخت‌افزار بهتری استفاده می‌کند. احتمالا این تلفن فلزی یک دستگاه با کیفیت از سری گلکسی F سامسونگ باشد. البته این موضوع فقط در حد یک شایعه است و هیچ مدرک مستدلی مبنی بر صحت آن در دست نیست.

گلکسی S5 روز 11 آوریل (20 اسفندماه) روانه بازارهای جهانی خواهد شد و اکثر سرویس‌دهندگان مخابراتی مهم نیز نسخه ویژه خودشان را در همین روز ارائه خواهند نمود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات