به کمک افزونه Gmelius به ظاهر Gmail سروسامان دهید

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سرویس جی‌میل بسیار مفید و پراستفاده بوده و تصور زندگی بدون آن، کمی دشوار است. همچنین اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید به آن و تغییرات ظاهری این سرویس پیوسته درحال اجراست. افزونه Gmelius، این اجازه را به شما می‌دهد تا در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اپرا بتوانید با سلیقه خودتان، هر کدام از عناصر مختلف Gmail را در محل دلخواه خود قرار دهید.  در واقع با کمک افزونه Gmelius می‌توانید چک‌لیستی با قابلیت حذف و یا جابجا کردن عناصر مختلف رابط‌کاربری همانند تبلیغات در جی‌میل را داشته باشید.
تبلیغات

 استفاده از این افزونه بسیار آسان است. به صفحه افزونه‌های مرورگرتان بروید؛ Gmelius را در لیست قرار دهید و بر روی Options کلیک کرده تا لیست Checkbox جی‌میل برای ایجاد تغییر و یا حذف‌کردن باز شود.

Gmelius1

اولین اقدام حذف‌کردن تبلیغات است. با تیک‌زدن گزینه Ads، تمامی تیلیغاتی که در قسمت‌های بالا، راست و پایین جی‌میل مشاهده می‌شدند، حذف خواهند شد. بدلیل اینکه این برنامه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد، نمی‌تواند قابلیت خودکار فیلترینگ جی‌میل و زیرنظر‌گرفتن سیستم را غیر‌فعال کند که موجب می‌شود گوگل اجازه تجزیه و تطبیق‌دادن کلمات کلیدی در ایمیل شما را داشته باشد تا در زمان جست‌‌وجو در وب، تبلیغات هدفمندی را ارائه کند.اگر از Google Chat استفاده نمی‌کنید، می‌توانید تمامی عناصر مربوط به چت را از جی‌میل حذف کنید. با حذف‌کردن Consider including قابلیت ارائه پیشنهاد، در هنگام نوشتن آدرس یک ایمیل نیز حذف خواهد شد.در قسمت دوم، می‌توانید در قسمت بالای جی‌میل تغییراتی ایجاد کنید و در قسمت سوم می‌توانید در inbox خود تغییراتی را بوجود آورید. بیشتر تنظیمات جی‌میل در تب اول واقع شده و بیانگر آن است که نام آن به درستی انتخاب شده است. در تب دوم، Premium Features سه تنظیم دیگر را نیز پیشنهاد می‌دهد. این 3 ویژگی‌ پریمیومی، رایگان می‌باشند زیرا نسخه ارائه شده Gmelius، آزمایشی است که در آن 2 ویژگی برای هوشمندتر کردن جی‌میل و یکی برای فعال‌کردن حالت پرینت برای ایمیل می‌باشد.

Gmelius2

برای ذخیره‌شدن تغییرات اعمال شده، گزینه Save Changes که در پایین صفحه نمایان شده است را انتخاب کنید. پس از آن نوار جی‌میل با تغییرات اعمال شده و ظاهری جدید نمایان می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات