اپل رسما با جایزیگن کردن نسل چهارم آیپد با آیپد 2، تبلت قدیمی خود را از چرخه‌ی فروش خارج کرد

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
امروز اپل رسما فروش آیپد 2 را در وب‌سایت خود با آیپد 4 جایگزین کرد. همانطور که می‌دانید نسل چهارم از تبلت‌های اپل مجهز به صفحه‌ی نمایش رتینا است. اپل آیپد 2 را با قیمتی برابر 399 دلار به کاربران خود عرضه می‌کرد که هم‌اکنون آیپد با صفحه‌ی نمایش رتینا و با قیمتی مشابه جایگزین آن شده است.
تبلیغات

هم‌اکنون اپل فقط نسخه ی 16 گیگابایتی این تبلت را با قیمت 399 دلار برای فروش قرار داده است و هنوز خبری از نسخه‌هایی با ظرفیت بیشتر نیست، اما کاربران قادرند تا نسخه‌ی مجهز به ماژول سیم‌کارت را نیز با قیمتی برابر 529 دلار از آن خود کنند.

آیپد نسل چهارم علاوه بر بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش رتینا، فناوری دیگری را نیز با قیمت کم پیش‌روی کاربران قرار می‌دهد و آن درگاه ارتباطی لایتنینگ است. با جایگزینی آیپد 2 با آیپد نسل چهارم که از صفحه‌ی نمایش رتینا بهره می‌برد، اپل به جایگزینی تمامی ابزار‌های خود که از درگاه لایتنینگ بهره می‌برد، نزدیک‌تر شده است. تنها ابزاری که هنوز از درگاه ارتباطی پیشین اپل بهره می‌برد و همچنان رسما نیز به فروش می‌رسد، آیفون 4S است که با جایگزینی این ابزار با نسخه‌ی 8 گیگابایت آیفون 5C نیز می‌توان انتظار داشت تا تمامی ابزار‌های اپلی از درگاه لایتنینگ استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات