اولین فبلت ایرانی دیمو روانه بازار شد: نمایشگر 6.4 اینچی Full HD، پردازنده چهارهسته‌ای، اندروید 4.2.1

یک‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اولین فبلت ایرانی موسوم به «سارینا» توسط شرکت ارتباطات ایرانیان اروند تولیدکننده تبلت و موبایل دیمو راهی بازار شد. این فبلت 6.4 اینچی مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای مدیاتک، باتری 4200 میلی‌آمپرساعت و دوربین 12 مگاپیکسل است.
تبلیغات

پیش از این شاهد ارائه تبلت‌های دیمو در بازار کشور بودیم که عموما کیفیت پایین و قیمت ارزانی داشتند. دیمو مدتی است که وارد صنعت تلفن‌های هوشمند نیز شده و چندین مدل تلفن هوشمند را روانه بازار نموده است. جدیدترین محصول این کمپانی یک فبلت 6.4 اینچی به نام سارینا است.

به گزارش روابط عمومی،‌ شرکت ارتباطات ایرانیان اروند اولین فبلت ایرانی موسوم به «سارینا» را با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز وارد بازار نموده است.

فبلت سارینای دیمو دارای صفحه نمایش لمسی 6.4 اینچی FHD است که تصاویر را با وضوح بالا و به صورت زنده پخش می‌کند.

یکی از ویژگی‌های اصلی ‌فبلت سارینا دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی آن است که به زوم اپتیکال، تشخیص چهره و لبخند، امکان فیلمبرداری با کیفیت بالا و همراه با لرزش گیر مجهز شده است. البته همانطور که در تصویر پایین نیز مشاهده می‌کنید مولفه‌های دوربین کمی جابجا شده‌اند و هنوز دقیقا نمی‌دانیم که واقعا دوربین این تلفن چند مگاپیکسلی است. زومیت در تلاش است تا اطلاعات دقیق در مورد این فبلت را بدست آورد و در صورت مغایرت با آنچه در این مطلب ذکر شده است، مورد را به اطلاع شما برساند.

dimo-sarina-1

پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک با فرکانس یک گیگاهرتز،‌ سیستم عامل اندروید 4.2.1 ، حافظه رم 2 گیگابایت،‌ حافظه داخلی هشت گیگابایت و ظرفیت باطری 4200 میلی آمپرساعت از مشخصات فنی اصلی این فبلت به شمار می‌آیند.

این فبلت تازه وارد دیمو با گارانتی شرکت ارتباطات ایرانیان اروند با قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌‌گیرد. امیدواریم بر خلاف تبلت‌های دیمو، شاهد ارائه تلفن‌های هوشمند و فبلت‌های باکیفیت از این کمپانی ایرانی در بازار کشور باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات