نکسوس 8 با بهره‌گیری از یک صفحه‌ نمایش 8.9 اینچی ارائه خواهد شد

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعاتی که اخیرا در مورد تبلت آتی گوگل منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد تا به‌جای عرضه‌ی یک نسخه‌ی 7 اینچی از تبلت خود، یک نمونه‌ی 8 اینچی از محصولات سری نکسوس را وارد بازار کند.
تبلیغات

پیش از این نیز خبرهایی را در مورد عرضه‌ی یک تبلت 8 اینچی توسط گوگل در زومیت خوانده‌اید که نشان از تولید این تبلت توسط کمپانی تایوانی ایسوس دارد. همچنین گویا براساس توافق موجود بین ایسوس و کمپانی اینتل، این تبلت یکی تراشه‌های جدید کمپانی اینتل را به آغوش خواهد کشید.

براساس گزارشی که در دیجی‌تایمز منتشر شده ست، گویا گوگل در نظر دارد تا نکسوس 7 را با یک تبلت 8.9 اینچی که نکسوس 8 نام خواهد گرفت، جایگزین نماید. همچنین براساس این گزارش، نکسوس 8 اولین تبلت ارائه شده در سال جاری توسط گوگل خواهد بود و این نشان از احتمال عرضه‌ی سایر تبلت‌ها توسط این کمپانی را دارد که به احتمال زیاد نسخه‌ی 10 اینچی از سری نکسوس خواهد بود که علاقمندان مدت مدیدی است در انتظار عرضه‌ی آن به بازار هستند. تبلت‌های ۸ اینچی به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها بین کاربران تبدیل شده‌اند، چراکه اندازه و وزن این تبلت‌ها یکی از مناسب‌ترین ترکیب‌ها برای کاربران است. هرچند عرضه‌ی یک تبلت 8.9 اینچی برای کاربرانی که از تبلت به‌منظور گشت و گذار در وب، بررسی ایمیل‌ها، تماشای ویدئو و انجام بازی‌ها استفاده می‌کنند، بسیار مناسب است، اما در مقایسه با تبلت‌هایی که سامسونگ با اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش 12 اینچ به بازار عرضه کرده است، هنوز نکسوس 8 نیز کمی کوچک به نظر می‌رسد. براساس پیش‌بینی دیجی‌تایمز، عرضه‌ی تبلت 8.9 اینچی توسط گوگل راه را برای سایر کمپانی‌ها نیز باز خواهد کرد تا وارد وادی عرضه‌ی تبلت‌های بزرگ‌تر شوند.

همچنین می‌توان نکسوس 8 را جایگزینی برای نکسوس 10 عنوان کرد، یعنی محتملا گوگل ابتدا این تبلت را برای جایگزین کردن با نکسوس 10 عرضه کرده و سپس نکسوس 7 را نیز با بروزرسانی و تغییر مشخصات سخت‌افزاری به بازار عرضه خواهد کرد. نکسوس 8 با استفاده از یک صفحه‌ی نمایش 8.9 اینچی به بازار عرضه خواهد شد و قیمت پایین آن  طبق سنت همیشگی گوگل در پایین‌ترین حد خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات