شاتر: پایکوبی سارها

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
سار‌ها، پرندگان پر سروصدا و خودنما هستند که سریع و مستقیم پرواز می‌کنند. پرواز گروهی این پرندگان، باعث بوجود آمدن مناظر حیرت‌انگیز و زیبایی در آسمان می‌شود. در این قسمت از «شاتر» تصاویری از پرواز سارها به شما تقدیم می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.
تبلیغات

وقتی سارها با هم به پرواز درآمده و می‌چرخند، چشم هر بیننده‌ای را به آسمان خیره می‌کنند. این پرندگان در گروه‌های کوچک تا بسیار بزرگ زندگی می‌کنند. در ادامه تصاویر از پایکوبی سارها در آسمان به شما تقدیم می‌شود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

امیدواریم از این مجموعه لذت برده باشید. نظرات خود را درباره این مقاله و بخش «شاتر» با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات