کروم‌کست در کشورهای بیشتری به بازار عرضه خواهد شد

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در روزهای اخیر خبرهای خوشی را برای علاقمندان محصولات خود داشته است. در هفته‌های آتی شاهد عرضه‌ی کروم‌کست در کشورهای دیگری نیز خواهیم بود. در حال حاضر این محصول تنها در بازار ایالات متحده امریکا توزیع می‌شود. این خبر توسط سانداری‌پیچای، معاون ارشد گوگل در بخش اندروید، اپلیکیشن‌ها و گوگل‌کروم ارائه شده است.
تبلیغات

ماه گذشته‌ی میلادی اخباری در مورد عرضه‌ی این ابزار در کشورهایی چون بریتانیا و استرالیا منتشر شد. گوگل ابتدا این دانگل HDMI را در تیرماه برای کاربران عرضه کرد. سپس این کمپانی SDK کروم‌کست را در ماه گذشته‌ی میلادی در اختیار برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن قرار داد.

پیچای در زمان ارائه‌ی گزارشی از میزان فروش این محصول، از واژه‌ی فروش میلیونی استفاده کرد و همچنین به این نکته اشاره کرد که فروش این محصول همچنان با سرعت ادامه دارد.

کروم‌کست با قیمت 38 دلاری یک گزینه‌ی بسیار خوب به شمار می‌رود، ضمنا در ماه‌های اخیر نیز امکانات، سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های جدیدی برای این ابزار ارایه شده است. با انتشار SDK کروم‌کست نیز می‌توان انتظار داشت که اپلیکیشن‌ها و امکانات جدیدی در ماه‌های آتی برای کروم‌کست عرضه شود.

همانطور که پیش‌تر نیز در زومیت خواندید، پیچای نوید عرضه‌ی SDK اندروید برای ابزار‌های‌هوشمند پوشیدنی همچون ساعت‌های‌هوشمند را نیز داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات