احتمالاً نکسوس 8 در ابتدای اردیبهشت ماه به‌عنوان جایگزینی برای نکسوس 7 معرفی خواهد شد

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، اخیرا شایعاتی در مورد تولید نکسوس 8 از سوی گوگل منتشر شد. اما گویا به‌واقع گوگل در حال توسعه‌ی نکسوس 8 با همکاری کمپانی ایسوس است. گویا گوگل در نظر دارد تا این تبلت را جایگزین نکسوس 7 نماید. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع، نکسوس 8 در پایان ماه آوریل یعنی در ابتدای اردیبهشت ماه به میزان 2 میلیون دستگاه به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

یکی از عمده‌ترین دلایل برای مهاجرت به یک مدل بزرگ‌‌تر را می‌توان استقبال کمتر از انتظار برای نسخه‌ی 2013 نکسوس 7 عنوان کرد، همچنین تبلت‌های 7 اینچی به‌رقبای سرسختی همچون فبلت‌ها را در پس خود دارند که کاربران را مجاب به خرید آن‌ها می‌کند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع آگاه، نکسوس 7 به تعداد 3 میلیون دستگاه به فروش رفته است، که گویا انتظارات گوگل را از فروش این تبلت برآورده نساخته است. آمارها حکایت از افزایش فروش تبلت‌های 7 تا 8 اینچی در مقابل نمونه‌های ده اینچی دارند که نشان از رقابت تنگاتنگ نمونه‌های مختلف در بازار است.

با عرضه‌ی محصولاتی چون گلکسی نوت 3 سامسونگ، رقابت برای محصولاتی مانند نکسوس 7 بسیار سخت شده است، از‌این‌رو گوگل در نظر دارد تا با اضافه کردن یک اینچ به تبلت خود، طرفداران تبلت‌های کوچک را به سوی خود جلب کند، هرچند رقیب سرسختی همچون آیپد مینی اپل را پیش روی خود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات