سونی در سه‌ماهه‌ی پایانی منتهی به سال 2014، 10.7 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند اکسپریا به بازار عرضه کرده است

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
صبح امروز سونی نتایج مالی مربوط به سه‌ماه‌ی چهارم سال 2013 را که مربوط به سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی 2013 این کمپانی است، ارائه کرد. بخشی از این گزارش که مربوط به تلفن‌های هوشمند تولید شده توسط سونی است، حاوی نکات جالبی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

سونی در سه‌ماهه‌ی پایانی منتهی به سال 2014 میلادی رشدی 700,000 دستگاهی را در عرضه‌ی تلفن‌های‌هوشمند سری اکسپریا به خود دیده است. تلفن‌های‌هوشمند سونی در این مدت به میزان 10.7 میلیون دستگاه تولید و به بازار عرضه شده‌اند. این میزان افزایش، در ادامه‌ی روند رو به رشدی است که تلفن‌های هوشمند سونی در ماه‌های پیش از آن نیز براساس آن حرکت کرده‌اند، هرچند این حرکت روندی آرام و مداوم را دارا است. سونی تا حدودی از دستیابی به پیش‌بینی خود مبنی بر رسیدن به فروش 42 میلیون دستگاه در پایان سال مالی بازمانده است، هرچند به‌احتمال فراوان این کمپانی به فروش 40 میلین دستگاهی دست خواهد یافت که در مقایسه با 33 میلیون دستگاه سال مالی 2012 میلادی، رشد بسیار خوبی خواهد بود.

SonyQ42013

اصلی‌ترین استراتژی‌های سونی تقویت ابزار‌های خانواده‌ی اکسپریا و در دسترس قراردادن هرچه بیشتر آن از طریق عرضه‌ی نسخه‌های قراردادی با همکاری اپراتورهای مخابراتی در اقصی نقاط جهان است. هم‌اکنون تلفن‌های‌هوشمند سری اکسپریا شامل طیف وسیعی از تلفن‌های‌هوشمند می‌شوند که میتوان آن را تهدیدی برای تلفن‌های‌هوشمند عرضه شده توسط سامسونگ عنوان کرد، اما همکاری با اپراتور‌های مخابراتی، مخصوصا در ایالات متحده مستلزم تلاش‌های فراوانی است. هم‌اکنون بسیاری از تلفن‌های‌هوشمند سونی بصورت آنلاک شده به‌فروش می‌رسند، اما درصورتی که این تلفن‌های‌هوشمند در قالب نسخه‌های قراردادی عرضه شوند، استقبال از آن‌ها افزیش خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات