ال‌جی با مسابقه "کی بهتر میخونه؟" یک خواننده به دنیای موسیقی ایران افزود

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
مطالعه 4 دقیقه
مرحله نهایی مسابقات کارائوکه ال‌جی تحت عنوان مسابقه "کی بهتر میخونه؟" برگزار شد و برنده اصلی با حمایت ال‌جی و گلدیران اولین آلبوم خود را به جامعه هنری ایران عرضه خواهد کرد. چهارشنبه، 16 بهمن 1392- ال‌جی الکترونیکس و گلدیران مرحله فینال مسابقات "کی بهتر میخونه؟ " از سری مسابقات کارائوکه ال‌جی را در تالار وحدت برگزار کردند. در مراسم باشکوهی، در عصر چهارشنبه، که با وجود سرما و برفی بودن هوا، داغ و پرحرارت بود، 19 فینالیست‌ مرحله مقدماتی در حضور مدیران شرکت ال‌جی و گلدیران، جمعی از اصحاب رسانه، هیئت داوران و طرفداران موسیقی پاپ به بازخوانی ترانه متنخب خود پرداختند.
تبلیغات

در راستای اهداف شرکت گلدیران و ال‌جی مبنی بر ایجاد و گسترش سرگرمی‌های نوین برای علاقه‌مندان به سرگرمی‌های نوین مسابقات کارائوکه ال‌جی، پس از طی مراحل مقدماتی و منطقه‌ای در شبی به یادماندنی فینالیست‌ها به پایان رسید.

دور اول مسابقات "کی بهتر میخونه؟" با آپلود بازخوانی ترانه‌های منتخب در وب‌سایت www.lgreetm.ir انجام شد. در این مرحله بیش از 13 هزار نفر برای شرکت در مسابقات خوانندگی ثبت نام کردند و از میان 30 ترانه ارائه‌شده در این سایت به بازخوانی‌های مورد علاقه خود پرداختند و در سایت آپلود کردند تا مورد رأی‌گیری قرار گیرند. پس از اتمام مهلت ثبت نام و جمع‌آوری آثار، رأی‌گیری در همین سایت شروع شد. 37 هزار رأی در سایت www.lgreetm.ir ثبت شد و نفرات برگزیده در هر منطقه جهت حضور در مرحله منطقه‌ای مشخص شدند.

کی بهتر می خوانه

در دور دوم مسابقات، که در 6 منطقه تهران، غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز برگزار شد، 20 نفر برتر، که حائز بیشترین آرا در سایت www.lgreetm.ir شده بودند، در تاریخ‌های از پیش‌ تعیین‌شده در مسابقات منطقه‌ای به رقابت پرداختند.

در این مرحله، هر کدام از شرکت‌کنندگان به صورت زنده در برابر حضار و هیئت داروان به هنرنمایی پرداختند. پس از اتمام هنرنمایی هیئت داوران 3 نفر برتر را انتخاب کردند و ضمن اهدای جوایز به نفرات اول تا سوم و هدایای مربوط به دیگر شرکت‌کنندگان، از سه نفر اول برای شرکت در مسابقه نهایی دعوت به عمل آمد.

در مسابقه نهایی با توجه به حساسیت زیاد این مسابقات و توانایی بالای افراد راه‌یافته به این مرحله، شاهد اجراهایی بسیار زیبا و دلنشین از شرکت‌کنندگان بودیم که با اجرای بی‌نظیر آقای رضا رشیدپور (مجری برنامه) فضایی سرگرم‌کننده و پرشور و هیجان در بین حضار سالن به وجود آمد. اجرای شرکت‌کنندگان از کیفیت بالایی برخوردار بود تا حدی که تصمیم‌گیری برای هیئت داوران را در مقاطعی از مسابقه بسیار سخت کرده بود. در نهایت، هیئت داوران نفرات اول تا سوم این مسابقات را اعلام کردند و مسابقات را به پایان رساندند.

مراسم فینال مسابقات کارائوکه ال‌جی، با شکوه هر چه تمام‌تر و در حضور بیش از 500 تماشاگر حاضر و مدیران ارشد شرکت‌های گلدیران و ال‌جی در تالار وحدت تهران برگزار گردید. این مراسم، با توجه به حمایت‌های مالی و معنوی صورت گرفته از جانب برگزارکنندگان، از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار بود و نمونه بسیار خوبی از توانایی برگزاری مراسم با سطح بین‌المللی در کشور در صورت پشتیبانی مناسب است.

کارائوکه

جوایز برندگان مسابقات برای نفر سوم مبلغ 30 میلیون ریال، نفر دوم 50 میلیون ریال و نفر اول برای نخستین بار همکاری و حمایت مالی و معنوی شرکت گلدیران و ال‌جی در تهیه و پخش آلبوم موسیقی بود.

اولین آلبوم ویدئویی موسیقی ایران با فناوری دالبی و قابلیت پخش کارائوکه با حمایت مالی و معنوی گلدیران-‌ ال‌جی در زمستان 1392 منتشر شد.

این آلبوم ویدئویی شامل 7 نماهنگ از 7 خواننده پاپ مطرح کشور و با صدای فراگیر دالبی 5.1 کاناله است که علاوه بر جذابیت بصری تجربه‌ای جدید و مهیج از شنیدن موسیقی ارائه می‌کند.

از بخش‌های متنوع این آلبوم ویدئویی می‌توان به بخش کارائوکه اشاره کرد. در این بخش نماهنگ‌های تعبیه شده در آلبوم پخش می‌شوند با این تفاوت که صدای موسیقی پخش می‌شود ولی صدای خواننده قطع شده است. در این حالت، ترانه مورد نظر به صورت زیرنویس هماهنگ با موسیقی نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند با استفاده از میکروفون متصل به سینمای خانگی ال‌جی موسیقی مورد علاقه خود را بازخوانی نماید.

این آلبوم ویدئویی دارای بخش آموزشی نیز هست که اطلاعاتی کاربردی در مورد فناوری دالبی و بخش کارائوکه ارائه می‌دهد.

کارائوکه یکی از قابلیت‌های سرگرم‌کننده سینماهای خانگی ال‌جی است که کمک می‌کند تمامی افراد، حتی افرادی که تجربه و دانش زیادی در امر موسیقی ندارند ولی به خوانندگی علاقه مند هستند، نیز بتوانند توانایی‌های خود را در این زمینه آزمایش کنند. امروزه، کارائوکه به یکی از تفریحات سرگرم‌کننده در جوامع پیشرفته تبدیل شده است. در بعضی از کشورها، حتی مکان‌های ویژه‌ای برای افراد علاقه‌مند به این سرگرمی وجود دارد. این قابلیت می‌تواند در منزل و در جمع خانوادگی نیز یکی از سرگرمی‌های مناسب اعضای خانواده باشد و لحظات خوبی را برای تمامی اعضای خانواده ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات