اچ‌تی‌سی: مشکل باتری در ساعت‌های هوشمند را حل کرده‌ایم، امسال اولین ابزار پوشیدنی خود را عرضه می‌کنیم

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی، تولیدکننده تایوانی تلفن هوشمند، این روزها حال و روز خوشی ندارد و چند فصل اخیر را با ضرر پشت سر گذاشته است. اما وضعیت بد اقتصادی این کمپانی باعث نشده است تا دست از رقابت بردارد و کنار بکشد. رییس هیئت مدیره HTC در مصاحبه با بلومبرگ نه تنها خبر از عرضه ابزار پوشیدنی این شرکت را داده بلکه گفته است که مهندسان HTC، مشکل باتری در این ابزارها را رفع نموده‌اند.
تبلیغات

اغلب تولیدکنندگان فعال در زمینه ابزارهای هوشمند نسبت به طراحی و ساخت ابزارهای پوشیدنی اقدام نموده‌اند، HTC نیز از این قاعده مستثنی نیست و در تلاش برای ورود به این بازار است.

چر یانگ، رییس هیئت مدیره HTC در گفتگو با بلومبرگ اذعان داشته که این کمپانی از «سال‌ها قبل» بدنبال ساخت ساعت هوشمند بوده است. او در ادامه به این موضوع اشاره نموده که طول عمر باتری بزرگ‌ترین مشکل ساعت‌های هوشمند و دیگر ابزارهای پوشیدنی است که خوشبختانه HTC راه‌حل این مشکل را یافته است.

چر یانگ صحبت‌های خود را اینگونه تکمیل نموده که نور نمایشگرهای LCD مشکل دیگر ابزارهای پوشیدنی است که تولیدکنندگان این ابزارها را دست به گریبان نموده و در حال حاضر بسیاری از ساعت‌ها هوشمند موجود در بازار مجهز به همین صفحه نمایش‌های LCD هستند. ظاهرا HTC برای مشکل دوم نیز راه‌حلی دارد و احتمالا ساعت هوشمند این شرکت از صفحه‌نمایش متفاوتی بهره خواهد برد.

ارزش سهام HTC در سال گذشته نزدیک به ۵۳ درصد کاهش یافت و درآمد کل سال آن‌ها نیز به ۶.۷ میلیارد دلار رسید. حال باید منتظر ماند و دید،‌ راه‌حل اچ‌تی‌سی برای طول عمر کوتاه ساعت‌های هوشمند چیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات