تصویر گوشی M8 پرچمدار جدید HTC با دو دوربین عقب و طراحی مشابه نسل قبل فاش شد

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها است که شاهد شایعات گوناگون در خصوص پرچم‌دار بعدی HTC هستیم و به نظر می‌رسد بالأخره اولین تصویر واضح از طراحی این گوشی هوشمند که با نام رمز M8 شناخته می‌شود در مقابل‌مان قرار داشته باشد.
تبلیغات

 تصویر فاش شده، یک گوشی هوشمند با طراحی کلی همان HTC One فعلی را به نمایش می‌کشد که البته در قسمت پشتی آن دو فلش LED قرار گرفته و از یک دوربین پشتی ثانوی نیز که پیش‌تر شایعه مربوط به آن را شنیده بودیم، بهره می‌برد. این تصویر به خوبی با گزارش‌های قبلی در خصوص استفاده این دستگاه از پوشش تمام آلومینیوم، سایز صفحه‌نمایش بزرگتر و نیز دوربین پشت با دو سنسور مطابقت دارد.

توشیبا نیز پیش‌تر ماژول مخصوصی با دو دوربین را توسعه داده بود که معمولاً به منظور تنظیم و تغییر فوکوس تصویر، پس از گرفته‌شدن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به نقش مهم دوربین در گوشی‌های هوشمند امروزی، حرکت به سمت این تکنولوژی، یک اقدام جالب توجه و شجاعانه از سوی HTC محسوب می‌گردد. دوربین دوم که مسئول تنظیم مجدد فوکوس تصویر است، کیفیت و عملکردی به مراتب قوی‌تر از سیستم‌های مشابه نرم‌افزاری نظیر Refocus نوکیا ارائه می‌کند.

تصویر جداگانه‌ای از همین منبع که طرح جلویی این دستگاه را بصورت اولیه ارائه داده بود، نمایانگر عدم استفاده‌ی این دستگاه از هر گونه کلید فیزیکی یا خازنی در جلوی آن است. با وجود اینکه هیچ‌کدام از این اطلاعات تا کنون مورد تأیید رسمی قرار نگرفته است، همسو بودن مشخصات و اطلاعات بدست آمده از منابع و شایعات مختلف نمایانگر این مسأله است که ما بطور قطع در حال نگاه‌کردن به پرچمدار بعدی HTC هستیم. تنها سئوالی که باقی می‌ماند این است که آیا این دستگاه در کنگره موبایل بارسلونا معرفی خواهد شد یا بنا بر گفته‌ی بلومبرگ باید در ماه مارس منتظر رونمایی از آن باشیم؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات