HTC M8 در ماه اسفند یا فروردین رونمایی خواهد شد

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی به سختی در حال کار بر روی طراحی و ساخت جانشین HTC One است که بر اساس شایعات و نیز اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد رونمایی از آن نزدیک باشد. حال فاش‌کننده‌ی معروف، یعنی evleaks در حساب توییتر خود گفته است که HTC M8 یا One 2 یا +One در ماه مارس، معادل با اسفند یا اوایل فروردین رونمایی خواهد شد. این به معنی نزدیک بودن زمان معرفی این پرچم‌دار، با گلکسی اس 5 پر حاشیه سامسونگ است.
تبلیغات

گوشی HTC M8 هم‌اکنون گواهی وای‌فای خود را دریافت کرده و رزولوشن 1080p این دستگاه نیز تا حدی به اثبات رسیده است. همین طور یک وب‌سایت دولتی فرانسوی نام غیرمحتمل HTC One 2 را عنوان نموده و ادعا کرده است که این دستگاه نیز همانند نسخه‌ی پیشین خود، دارای یک نمونه دو سیم‌کارته خواهد بود. همچنین تعدادی تصویر مبهم نیز از این دستگاه فاش شده که ویژگی‌هایی نظیر بهره گرفتن از دو دوربین پشتی و نیز اسکنر اثر انگشت را در آن تایید می‌کند.

شایعات موجود در خصوص ویژگی‌های سخت‌افزاری این دستگاه چندان با پایه و اساس نیستند؛ اما آنچه همه شایعات بر آن اتفاق نظر دارند، استفاده از یک صفحه‌نمایش 4.9 یا 4.5 اینچی 1080p و بهره بردن از چیپ اسنپدارگون 800 است. همچنین یک دوربین اولتراپیکسل با رزولوشن 6 یا 8 مگاپیکسل نیز برای M8 بیان شده است. در صورتی که شایعه‌ی جدید صحت داشته باشد، به زودی و در ماه مارس مشخصات حقیقی این گوشی هوشمند را خواهیم فهمید. اگر به یاد داشته باشید، در سال 2013 نیز اچ‌تی‌سی می‌توانست رقیب بسیار قدرتمند و خطرناکی برای سامسونگ باشد ولی مشکلات موجود در تولید دستگاه‌های این شرکت، باعث تاخیرهای فراوان در عرضه و تامین نسل قبلی این دستگاه شد. شاید اگر One بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده عرضه می‌شد، سهم بسیار قابل توجهی از بازار را در اختیار خود می‌گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات