نسخه‌ی iOS اپلیکیشن هنگ‌اوتز شاهد یک تغییر انقلابی شده است

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن هنگ‌اوتز که به‌نوعی نماد پلتفرم ارتباطی گوگل به شمار می‌رود، شاهد یک بروزرسانی برای نسخه‌ی آیفون و آیپد بوده است. این اپلیکیشن با نگرشی جدید شاهد یک رابط‌کاربری تخت است که با طراحی جدید iOS 7.0 هماهنگ‌تر شده است.
تبلیغات

همچنین از دیگر قابلیت‌های نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن اضافه شدن قابلیت برقراری مکالمات تصویری بطور تصویر در تصویر است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان پیام‌های ویدئویی را به طول 10 ثانیه برای مخاطب ارسال کرد. از دیگر امکانات اضافه شده‌ی می‌توان به اشتراک‌گذاری مکان کنونی کاربر روی نقشه درهنگ‌اوز اشاره کرد. ضمنا نسخه‌ی جدید امکان ارسال تصاویر انیمشنی را نیز در قالب پیام‌ها ممکن کرده است.

نسخه‌ی جدید اپلیکیشن هنگ‌اوتز امکان دسترسی سریع به لیست‌مخاطبان، افرادی که اخیرا با آن‌ها ارتباط برقرار شده و همچنین افرادی که بیشترین ارتباط با آن‌ها بوده را از طریق بسته‌های جداگانه و در دسترس‌تری در اختیار کاربران قرار داه است. بارزترین ویژگی هنگ‌اوتز امکان برقراری مکالمات صوتی رایگان از طریق بستر اینترنت است که در این نسخه نیز گنجانده شده. در نسخه‌ی جدید می‌توان در جریان انجام یک چن متنی، با درگ آیکون مکالمه‌ی ویدئویی، آن را به یک مکالمه‌ی ویدئویی بدل کرد. این اپلیکیشن با یک بازنگری در طراحی کلی روبرو شده که دسترسی به امکانات آن را سهل‌تر نموده است.

برای دریافت Hangouts به این آدرس مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات