بلک‌بری دو گوشی میان رده Q20 و Z3 را برای عرضه طی سال جاری معرفی کرد

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
بلک‌بری در کنگره جهانی موبایل اعلام کرده است که این کمپانی تصمیم دارد در سال 2014 دو دستگاه جدید به نام‌های BlackBerry Z3 که با اسم رمز جاکارتا شناخته شده بود و BlackBerry Q20 را روانه بازار نماید. بلک‌بری این موضوع را امروز در بارسلون اعلام نموده است.
تبلیغات

 بلک‌بری اعلام کرده است که گوشی هوشمند Z3 این شرکت، از اوایل آوریل سال جاری ابتدا در اندونزی عرضه خواهد شد و تصمیم بر این است که قیمت تعیین شده برای آن زیر 200 دلار باشد. مدل 3G این دستگاه پس از عرضه در اندونزی بصورت گسترده‌تر در سراسر دنیا عرضه خواهد شد، اما نسخه LTE گوشی Z3 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. گوشی هوشمند Z3 بلک‌بری از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی و سیستم‌عامل BlackBerry 10.2 بهره می‌برد.

دستگاه دوم که امروز معرفی شد BlackBerry Q20 نام دارد که به یک صفحه‌نمایش لمسی 3.5 اینچی و کیبرد فیزیکی QWERTY مجهز گشته و دنباله‌ای بر دستگاه Q10 محسوب می‌شود که پیش‌تر معرفی شده بود. مدیرعامل بلک‌بری می‌گوید که هدف از تولید گوشی هوشمند Q20 بازگرداندن نهایت کارآیی به حرفه‌ای‌ها است. همچنین مدیرعامل این شرکت اعلام کرده است که پیش از پایان سال جاری شاهد عرضه گسترده این گوشی از سوی کمپانی متبوع وی خواهیم بود. در ادامه لازم به ذکر است که کمپانی بلک‌بری، کلید‌های Menu ،Send ،Back و End را با ترکپد ترکیب نموده تا تکمیل کننده دستگاه و رابط کاربری آن باشد و ناوبری کلی میان و درون اپلیکیشن‌ها را بیش از پیش ساده نماید.

BlackBerry-Z3-520x351

مدیرعامل بلک‌بری علاوه بر رونمایی از دو مدل میان‌رده مذکور، همچنین اظهار داشته است که این شرکت در حال کار بر روی دستگاه پرچمدار رده-بالای خود است؛ اما از ارائه هرگونه جزئیات بیشتر در این خصوص امتناع کرده است. مدیرعامل این شرکت همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه بلک‌بری برای ورود به عرصه ابزارهای پوشیدنی گفته است که آن‌ها حداقل در حال حاضر هیچ برنامه‌ای در این خصوص تدارک ندیده‌اند.

برای مشاهده کلیه مقالات مرتبط با کنگره جهانی موبایل 2014 می‌توانید به صفحه اختصاصی MWC مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات