مادربورد H81M-S2PH گیگابایت، مجهز به تراشه هسول در بازار کشور عرضه شد

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از عرضه مادربوردهای مبتنی بر چیپ‌ست Z87 اینتل، کاربران بسیاری منتظر ارائه مادربوردهای مجهز به چیپ‌ست H81 بودند که این اتفاق به تازگی روی داده و گیگابایت یک مادربورد به نام H81M-S2PH را روانه بازار کرده است. در ادامه به معرفی این مادربورد جدید می‌پردازیم.
تبلیغات

مهم‌ترین دلیل محبوبیت مادربوردهای سری H81 را می توان پشتیبانی از پردازنده های سری Haswell و امکانات متعدد و در عین حال قیمت پایین تر از مادربوردهای سری Z87 دانست. این مادربورد شاید در نگاه اول یک محصول معمولی با امکانات ناچیز به نظر آید، اما با یک بررسی ساده متوجه خواهیم شد که مجهز به امکاناتی می باشد که تنها برخی از مادربوردهای گران قیمت از آنها پشتیبانی می کنند. از جمله این امکانات می توان به بایاس دوگانه، درگاه های USB 3.0 با قابلیت 3x USB Power گیگابایت، درگاه های LAN با محافظت پیشرفته در برابر اختلالات الکترومغناطیسی، خازن های تمام جامد و پشتیبانی از درگاه HDMI و تصاویر با کیفیت خیره کننده 4K اشاره کرد.

علاوه بر این، مادربورد H81M-S2PH مجهز به درگاه های COM و LPT است که برای استفاده از ابزارهای قدیمی با اتصالات نسل قبل بسیار کاربردی خواهد بود. به همین دلیل این مادربورد با کارایی بالا و قیمت مناسب می تواند انتخابی ایده آل برای دفاتر کار و شرکت ها باشد. همچنین این مادربورد بر پایه فن آوری Ultra Durable 4 Plus طراحی شده است که دوام، پایداری و طول عمر بسیار زیادی را برای آن به همراه خواهد داشت. لایه PCB این مادربورد به نوعی طراحی شده است که در برابر رطوبت بالا نیز مقاوم است و برای مناطق مرطوب نیز گزینه مناسبی است. هم‌اکنون مادربورد H81M-S2PH گیگابایت مانند تمامی مادربوردهای گیگابایت با گارانتی انحصاری سه ساله آواژنگ در بازارهای داخلی موجود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات