گوشی HTC Desire 816 رونمایی شد

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
تلفن HTC Desire 816 با صفحه نمایش 5.5 اینچی، Snapdragon 400 و دوربین 13 مگاپیکسلی معرفی شد.
تبلیغات

بارسلونای اسپانیا، امسال نیز به رسم هر سال، شاهد معرفی ستارگان بسیاری در رقابت تنگاتنگ بازار گجت‌ها بود. اما به نظر می‌رسد ستاره‌ای که امسال HTC با خود به این نمایشگاه آورده، قرار نیست به دنیای تبلت‌ها ربطی داشته باشد و هنوز هم تایوانی‌ها عزم خود را برای ورود به این بازار جزم ننموده‌اند. حتی این محصول جدید، قرار نیست در بین محصولات بالا-رده‌ جای بگیرد، بلکه همه آنچه که HTC با خود به اسپانیا آورده است، تلفن هوشمند میان‌رده‌ای است که فروغ خود را در بخش میان‌رده‌ها به رخ  مطبوعات می‌کشاند. برای آشنایی با تلفن هوشمند Desire 816 با زومیت همراه شوید.

بازار اخبار فاش شده طی چند هفته گذشته به قدری داغ بوده که برخی از مدل‌های مطرح که قرار بود در کنگره جهانی موبایل برای اولین بار به نمایش در بیایند از پیش ملاقات کرده و با برخی از مشخصات‌ آن‌ها از پیش آشنا شده باشیم. HTC Desire 816 نیز جزئی از همین مدل‌ها بود که پیش از این آن را با نام Desire 8 می‌شناسیم. این تلفن ‌هوشمند میان رده که اچ‌تی‌سی وعده داده با قیمتی رقابتی به بازار بیاید، در دو مدل با تکنولوژی‌های LTE و HSPA+ پشتیبانی می‌کند. 

از جمله دیگر مشخصات این تلفن 5.5 اینچی، می‌توان به صفحه نمایش با رزولوشن 720P، تراشه Snapdragon 400، حافظه 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی با امکان افزایش تا 128 گیگابایت توسط حافظه MicroSD و باطری 2600 میلی‌آمپر ساعتی اشاره نمود. 

همچنین در قسمت پشت دستگاه، دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین ثانوی در اختیار شماست. از لحاظ وزن و ابعاد نیز، محصول جدید HTC با وزن 165 گرمی و ضخامت 7.9 میلی‌متری نسبت به اندازه بزرگش، کاملا راضی کننده به نظر می‌رسد. 

گوشی اچ‌تی‌سی HTC Desire 816 در 18 ماه مارس در کشور چین و در آپریل ماه آینده در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات