خریداران نوکیا X می‌توانند کیبورد SwiftKey را به رایگان دریافت کنند

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
کیبورد SwiftKey ابزاری محبوب است که از تکنولوژی پیشرفته پیش‌بینی کلمات بهره می‌برد و گستره وسیعی از زبان‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند. حال به نظر می‌رسد طی قراردادی بین سوئیفت‌کی و نوکیا، خریداران تلفن‌های اندرویدی سری X نوکیا می‌توانند این کیبورد پیشرفته را به رایگان دریافت کنند.
تبلیغات

سوئیفت‌کی امروز اعلام کرد که اپلیکیشن صفحه‌کلید خود را که قابلیت پیش‌بینی کلمات را دارد، برای کاربران تلفن نوکیا X که ساعاتی پیش در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی شد، به طور رایگان ارائه خواهد کرد. به گزارش CNET این کیبورد برای کاربران نوکیا X و سایر گوشی‌های اندرویدی متصل به فروشگاه اپلیکیشن نوکیا به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود. نسخه‌های مختلف سری X نوکیا از سرویس ابری SwiftKey پشتیبانی خواهند کرد و می‌توانند از سه قالب متنوع برای کیبورد بهره ببرند.

Swiftkey

سوئیفت‌کی اعلام نموده:

این قرارداد می‌تواند به SwiftKey برای نفوذ بیشتر به بازار طرفداران تلفن‌های ارزان‌قیمت کمک کند و نوکیا نیز از بهره‌گیری کاربرانش از یک کیبورد با تکنولوژی پیشرفته با پشتیبانی از زبان های مختلف بهره ببرد. ما از همکاری با نوکیا خرسندیم و از این که قرار است تکنولوژی انعطاف‌پذیر SwiftKey را برای کاربران بیشتری ارائه دهیم هیجان‌زده هستیم.

این خبر در حالی اعلام می‌گردد که سوئیفت‌کی چند هفته پیش کیبورد محبوب خود را برای سیستم‌عامل iOS نیز ارائه کرده بود و این موضوع نشان‌دهنده عزم راسخ آنها برای گسترش هر چه بیشتر ابزار خود بر روی پلتفرم‌های مختلف است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات