مسواک جدید اورال‌-بی به تلفن هوشمند متصل می‌شود تا تکنیک‌های صحیح مسواک زدن را به کاربر یاد دهد

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اورال-بی یکی از تولیدکنندگان مطرح مسواک در دنیا است و محصولات این شرکت در کشور خودمان نیز به شدت محبوب هستند. حال این کمپانی قصد دارد یک مسواک جدید با قابلیت اتصال به تلفن‌هوشمند را روانه بازار کند تا به کاربر توصیه‌های سفارشی منطبق با نوع مسواک زدن اون را پیشنهاد دهد.
تبلیغات

مسواک جدید Oral-B از طریق بلوتوث ۴ به تلفن‌هوشمند متصل می‌شود و اطلاعات جمع‌آوری شده از نحوه مسواک‌زدن کاربر را به تلفن هوشمند او منتقل می‌کند. اورال-بی یک نرم‌افزار اختصاصی را نیز با کمک دندان‌پزشکان تولید کرده و در آن اطلاعات جمع‌آوری شده از روش مسواک‌زدن کاربر، تجزیه و تحلیل شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در نهایت توصیه‌های شخصی و اختصاصی به کاربر ارائه می‌شود.

اپلیکیشن به کاربر کمک می‌کند تا به شکل صحیح مسواک بزند و آن را در به شکل درست بر روی سطوح قرار دهد. این نرم‌افزار حتی قادر به راهنمایی کاربر بصورت زنده و همزمان با مسواک زدن است تا کاربر عادت کند که از مسواک به شکل درست استفاده نماید.

اورال-بی برای رسیدن به چنین محصولی جالبی،‌ یکپارچگی قابل قبولی را بین نرم‌افزار و سخت‌افزار ایجاد کرده و از توان تلفن‌های هوشمند برای پردازش امور بهره برده است.

مسواک هوشمند جدید اورال-بی به‌زودی وارد بازار می‌شود و قیمت ۱۹۹ پوند چیزی در حدود ۳۳۰ دلار یا حدود ۱ میلیون تومان ناقابل، برای آن در نظر گرفته شده است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا استفاده از فناوری در محصولاتی که تا به امروز کمتر الکترونیکی بوده‌اند برای شما جذاب است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات