ال‌جی برای نمایش قابلیت‌های دوربین جی‌پرو 2 تصاویری از شفق شمالی را ثبت کرده است

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
ابتدای هفته‌ی جاری ال‌جی اعلام کرد که افرادی که از دوربین جی‌پرو 2 استفاده نمایند، شاهد تحول شگرف و توانایی‌های بالای این محصول خواهند بود. کمپانی کره‌ای برای نشان‌دادن قابلیت‌های دوربین این تلفن‌هوشمند، تصاویری را از شفق شمالی به ثبت رسانده است که در ادامه به بررسی ان خواهیم پرداخت.
تبلیغات

این تلفن‌هوشمند از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با سیستم لرزش‌گیر اپتیکال پیشرفته OIS Plus برخوردار است که سال گذشته‌ی میلادی نیز در پرچم‌دار ال‌جی یعنی جی 2 مورد استفاده قرار گرفته بود. همچنین ثبت تصاویر ویدئویی با کیفیت 4K نیز از دیگر قابلیت‌های این تلفن‌هوشمند است.

GPro2Int1

برای نشان دادن قابلیت‌های دوربین جی‌پرو 2، ال‌جی سفری را به شهر یلونایف در کشور کانادا ترتیب داده که به‌دلیل قابل رؤیت بودن شفق شمالی در این منطقه، بسیار شناخته شده است. ال‌جی در این سفر قابلیت‌های دوربین جی‌پرو 2 را از طریق ثبت تصاویری از شفق شمالی نمایش داده است.

GPro2Int2

همانطور که در ویدیوی زیر نیز مشاهده می‌کنید، این تصاویر با استفاده از قرارگیری روی سه‌پایه ثبت شده‌اند. با این‌حال تصاویر ثبت شده با این دوربین بسیار چشم‌نواز و زیبا هستند.

لینک دانلود ویدیو

جی‌پرو 2 در کنفرانس موبایل بارسلونا معرفی خواهد شد. تلفن LG G Pro 2 شباهت‌های بسیاری به G Pro دارد. اما این تلفن به سیستم‌عامل اندروید 4.4 کیت‌کت مجهز شده و از یک پردازنده قدرتمند 4 هسته‌ای 2.26 گیگاهرتز ساخت کوالکام بهره می برد که به احتمال زیاد Snapdragon 800 است. ضمناً صفحه‌نمایش آن 5.9 اینچی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات