آواژنگ لپ‌تاپ‌های گیگابایت را روانه بازار کشور می‌کند

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
نام گیگابایت با مادربردها و کارت های گرافیک با کیفیت آن شناخته می شود و سهم قابل توجهی از بازارهای داخلی را نیز در اختیار دارد.
تبلیغات

اخیرا این شرکت تصمیم گرفته است که دیگر محصولات خود شامل لوازم جانبی و نوت‌بوک‌‌ها را نیز روانه بازارهای کشور کند.

نوت بوک ها در حال حاضر یکی از محبوبترین کالاهای کامپیوتری به شمار می روند و کاربران بسیاری به دنبال خرید این محصول می باشند. از این رو گیگابایت با پشتیبانی شرکت آواژنگ اقدام به توزیع نوت بوک های جدید خود در ایران نموده است.

این اتفاق به صورت کاملا گسترده ای رخ خواهد داد و محصولات مختلفی از سری‌های گوناگون گیگابایت را شامل می‌شود. از جمله مهمترین این سری ها می توان به سری U (سری Ultrabookها) و سری P (سری Performance) اشاره کرد.

لپ تاپ گیگابایت سری U از لحاظ فنی قدرتمند هستند و در عین حال طراحی ظاهری جذاب، بدنه بسیار باریک و سبکی دارند. این نوت بوک ها به دلیل خصوصیات منحصر به فردی خود کاربری‌های بسیاری خواهند داشت. اولترابوک‌ها برای افرادی که قرار است نوت‌بوک‌ها را بسیار جابجا کنند مناسب هستند.

در مقابل نوت بوک های سری P با اینکه از لحاظ ظاهری طراحی ساده تری دارند، اما از کارایی بسیار بالایی برخوردارند و توانایی اجرای سنگین ترین نرم افزارها را خواهند داشت. برای مثال یکی از برجسته ترین مدل‌های این سری، نوت بوک P25W است که  گیگابایت با آن خوره‌های بازی را هدف قرار داده و از پردازنده، کارت گرافیک و حافظه رم قدرتمندی بهره می برد. این مدل با ظاهر و رنگ متفاوت خود به زودی در اختیار علاقه مندان به بازی های رایانه‌ای قرار خواهد گرفت.

تمامی نوت بوک های گیگابایت با گارانتی یکساله آواژنگ در سراسر کشور موجود خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات