15 شرکت به لیست حامیان سیستم‌عامل متن‌باز Tizen پیوستند

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
در دنیای پلتفرم‌ها، تایزن یکی از سیستم‌عامل‌هایی است که از زمان تولد خود شاهد پستی و بلندی‌های فراوانی برای رسیدن به مرحله آماده سازی بوده است. حلقه‌ای از 36 شرکت که اتحادیه تایزن نام گرفته‌اند، از این پلتفرم حمایت می‌کنند تا در میدان مبارزه نمایش خوبی را به اجرا گذارد. حال به نظر می‌رسد که این سیستم‌عامل 15 عضو جدید را به عنوان حامیان خود خواهد دید.
تبلیغات

 در این لیست جدید برخی نام‌های بزرگ نیز وجود دارند که ممکن است آن‌ها را بشناسید؛ یکی از این موارد موتور جستجوی چینی Baidu است. اپراتور ژاپنی Softbank، تولیدکننده سخت‌افزار ZTE و اپلیکیشن آب و هوای AccuWeather نیز در این میان قرار دارند. جالب توجه‌ترین عضو این لیست، اپراتور Sprint است که ابتدا در سال 2011 به این جمع پیوسته بود و در سال 2013 نیز از آن خارج شده بود و حال به نظر می‌رسد تصمیم گرفته بطور مجدد به این حلقه بازگردد.

به زودی متوجه خواهیم شد که آیا هیچ‌یک از این کمپانی‌ها در آماده‌ساری و تولید دستگاه‌های مبتنی بر تایزن وعده داده شده برای کنگره جهانی موبایل نقشی داشته‌اند یا خیر و نیز آیا این حمایت‌ها در نهایت منجر به ایجاد یک رقیب شایسته برای اندروید گوگل خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات