نسل بعدی گلکسی نوت سامسونگ با استفاده از دستخط شما کارهای مختلف را از صفحه قفل اجرا خواهد کرد

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از چیزهایی که باعث شده تبلت‌ها و گوشی‌های سری Galaxy Note سامسونگ محبوب و پرفروش باشند قلم هوشمند استایلوس S Pen است. کسانی که هم‌اکنون از دستگاه‌های Note بهره می‌برند می‌دانند که ویژگی‌هایی نظیر Action Memo, Screen Write, S Note, Scrapbook, یا Pen اغلب بسیار کارآمد هستند. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ به دنبال افزودن قابلیت‌های مربط با S Pen بیشتری به سری دستگاه‌های Note خود است.
تبلیغات

 یک پتنت جدید ثبت شده توسط سامسونگ به شماره US 20140038557 A1 روشی را توضیح می‌دهد که بر اساس آن تنها اگر دستگاه دست‌خط شما را تشخیص دهد قفل صفحه‌نمایش باز خواهد شد. مشخص است که پیش از بهره گرفتن از این قابلیت لازم است که دست‌خط خود را به دستگاه شناسایی نمایید. این ویژگی هم‌اکنون نیز در گلکسی نوت 2 و 3 پیاده‌سازی شده است و قفل صفحه‌نمایش این دستگاه‌ها با شناسایی امضا قابل باز شدن است. در هر حال سامسونگ تصمیم دارد که این ویژگی را توسعه داده و امکان اجرای وظایف و برنامه‌های خاصی را بطور مستقیم از صفحه‌ قفل و با شناسایی دست‌خط برای دستگاه‌های سری نوت خود فراهم نماید. برای نمونه، در صورتی که بر روی صفحه قفل با دست‌خط خود متن "Call mom" را بنویسید دستگاه بصورت خودکار باز شده و بلافاصله با مخاطب شما تماس خواهد گرفت.

Samsung-handwriting-unlock-screen-Galaxy-Note

گفته می‌شود که نسل بعدی سری نوت یعنی گلکسی نوت 4 در نیمه دوم سال جاری رونمایی خواهد شد اما همچنان مشخص نیست که آیا این ایده در دستگاه مذکور پیاده‌سازی خواهد شد یا خیر. نظر شما در خصوص این قابلیت چیست؟ آیا آن را کاربردی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات