گلکسی اس 5 ضد آب خواهد بود؟

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
امروز آگهی تبلیغاتی تلفن Galaxy S5 سامسونگ زودتر از همه‌جا ابتدا در وب سایت اپراتور آلمانی O2 قرار گرفت و در آن جمله «سامسونگ می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد» ذکر شده است. اما نکته جالب توجه آن‌که در تصویر این آگهی قطرات آب قابل مشاهده است؛ استفاده از آن‌ها به چه معناست؟
تبلیغات

اپراتور آلمانی زمان عرضه تلفن گلکسی اس ۵ را انتهای فوریه یعنی دو هفته دیگر اعلام کرده است. سامسونگ نیز پیش از این زمان کنفرانس آنپک ۵ را ۲۴ فوریه یا ۵ اسفندماه اعلام کرده بود. این کنفرانس در حاشیه نمایشگاه MWC 2014 بارسلونا برگزار می‌گردد.

اپراتور آلمانی O2 اطلاعات بیشتری را در باره تلفن بعدی سامسونگ ارایه نکرده است، اما این آگهی تبلیغاتی به شکلی طراحی شده است که گویی تلفن در آب غرق شده است. آیا این موضوع بدین معناست که تلفن پرچمدار بعدی سامسونگ ضد آب خواهد بود؟ اگر این اتفاق بیافتد، سامسونگ یکی از قابلیت‌های تلفن‌های هوشمند سونی که به نوعی امضای محصولات این شرکت نیز به شمار می‌روند را در پرچمدار بعدی خود اضافه خواهد کرد.

اما شاید در نهایت منظور سامسونگ از این تصویر ضد آب بودن گلکسی اس ۵ نباشد!

اگر قصد دارید تا تمام اخبار و شایعات مرتبط با پرچمدار بعدی سامسونگ را یک‌جا مشاهده کنید به صفحه Zoomit.ir/product/list/mobile/samsung/ مراجعه کنید.

شما چه انتظاری از پرچمدار بعدی سامسونگ دارید؟ دوست دارید چه قابلیتی به آن اضافه شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات