آیا Destiny می تواند آینده‌ای درخشان تری برای اکتیویژن رقم بزند؟

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا همه شما خوانندگان سایت زومیت اسم اکتیویژن به گوشتان خورده است، کمپانی بزرگ صنعت بازی که بازی های بسیاری نظیر سری بازیهای World of Warcarft و Call of Duty را روانه بازار کرده است، به زودی نسخه جدید Destiny را ارائه خواهد کرد.
تبلیغات

اکنون این کمپانی با همکاری استودیوی خلاق بازی‌سازی Bungie که در کارنامه خود سری بازی های Halo را دارد، قصد دارد بازی Destiny را در سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم وارد بازار کند. به تازگی این شرکت اعلام کرده است که در 9 سپتامبر می توانید نسخه بتای این بازی را ازمایش کنید.

Destiny-activision

به تازگی نیز Kotick یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی آینده‌ای درخشان اما مبهم را برای این غول بزرگ پیش بینی کرده است. در این گزارش آمده که اکتیویژن توانسته با عرضه موفقیت آمیز بازی Skylanders نظرات مثبت را به سمت خود جلب کند و حال در سال جدید میلادی با نسخه جدید بازی «ندای وظیفه» و «Free 2 play Heroes of Warcraft» می‌تواند به روزهای اوج خود بازگردد:

احتمالا سال ۲۰۱۴ سال درخشانی همراه با بازی های متنوع از اکتیویژن خواهد بود... انتشارات اکتیویژن همچنین دارای بازی‌های فوق‌العاده‌ای همچون سری «ندای وظیفه» و Heroes of Warcraft است که نسخه PC آنها ارائه خواهد شد.هم چنین ما برای این سال 3 پرچمدار بالقوه را برای بخش بازی های آنلاین داریم که شامل بخش آنلاین ندای وظیفه، Heroes of Warcraft و Destiny خواهد بود.

با توجه به شکست‌هایی که اکتیویژن در سال 2013 به دلیل بازی های بی‌کیفیت خود از سوی مردم و منتقدان دچار شد پیش‌بینی می‌شود که بتواند در این سال با توجه به هزینه‌های میلیون دلاری که انجام داده جبران کند.

Destiny در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور) برای تمام کنسول‌های بازی‌های خانگی به جز Wii U عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات