کانن دوربین عکاسی DSLR ارزان قیمت Rebel T5 یا EOS 1200D را رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
اگر بدنبال خرید یک دوربین DSLR هستید اما بودجه کافی برای تهیه یکی از دوربین‌های نیمه‌حرفه‌ای بازار را ندارید، شاید دوربین عکاسی DSLR جدید کانن گزینه مناسبی برای شما باشد. دوربین Rebel T5 یکی از ارزان‌ترین دوربین‌های عکاسی با قابلیت تعویض لنز است که قرار است جایگزین T3 گردد.
تبلیغات

دوربین Rebel T5 کانن که در بازار جهانی با نام مدل EOS 1200D عرضه خواهد شد از یک سنسور ۱۸ مگاپیکسل APS-C CMOS به همراه پردازنده DIGIC 4 بهره می‌برد. این دوربین از بازه ایزو ۱۰۰ تا ۱۲٫۸۰۰ پشتیبانی می‌کند و قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه است.

این دوربین همچنین از سیستم فوکس خودکار ۹ نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند و در حالت عکس‌برداری پشت سر هم قادر است با سرعت ۳ فریم در ثانیه عکس بگیرد.

دوربین 1200D کانن با لنزهای سری EF و EF-S کانن سازگار است و همچنین از حلقه ماکرو جدید این شرکت با نام MR-14EX II پشتیبانی می‌کند. این حلقه برای عکس‌برداری مایکرو از طریق لنزهای EF Micro ایده‌آل است  و امکان اتصال فلاش‌های بی‌سیم سری E-TTL را نیز دارد.

کانن با وجود عرضه T5 همچنان فروش T3 را با قیمت ۵۰۹ دلار ادامه خواهد داد. قیمت ۵۵۰ دلار برای Rebel T5 با لنز کیت 18-55mm f/3.5-5.6 در نظر گرفته شده است و اگر بدنه بدون لنز آن را بخواهید باید ۴۵۰ دلار هزینه کنید. این دوربین از ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات