به گزارش وال‌استریت‌ژورنال، نوکیا تلفن‌هوشمند اندرویدی خود را در کنفرانس موبایل بارسلونا معرفی خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
احتمالاً در روز‌های آتی شاهد تکمیل مراحل نهایی تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت خواهیم بود، اما به‌هر حال نوکیا مصمم است تا تلفن‌هوشمند اندرویدی خود را که ملقب به نرمندی است، به بازار عرضه کند. گزارش‌های منتشر شده حکایت از معرفی آن در کنفرانس موبایل بارسلونا دارد که ابتدای اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که توسط منابع آگاه در اختیار وال‌استریت‌ژورنال قرار گرفته است، این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی اولین تلفن‌هوشمند اندرویدی خود در جریان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا است. براساس اطلاعاتی که توسط این گزارش منتشر شده است، نوکیا این تلفن‌هوشمند را برای عرضه در بازار‌های در حال توسعه به بازار عرضه خواهد کرد و با بهره‌گیری از نسخه‌ی غیرگوگلی اندروید در آن، سعی شده است تا از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌هایی که توسط گوگل توسعه داده شده و در تمامی تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی که از نسخه‌های گوگلی استفاده می‌کنند، خبری نبوده و اثری از خدمات گوگل در آن نباشد.

به‌نظر می‌رسد نوکیا نیز همچون آمازون سیاست استفاده از نسخه‌های شخصی شده‌ی اندروید را در پیش گرفته و با تغییراتی که در آن داده است، این سیستم‌عامل را با محوریت مایکروسافت و سرویس‌های آن به کار گرفته است. تصاویر افشا شده از این تلفن‌هوشمند، نشان از شباهت بی‌بدیل رابط‌کاربری آن به ویندوزفون دارد و این نشان از تلاش نوکیا در جهت شبیه ساختن این تلفن‌هوشمند به پلتفرم موبایل مایکروسافت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات