نسخه مشکی Galaxy S4 و Galaxy S4 Mini معرفی شد

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در روز جمعه، در سکوت نسخه‌ی تا حدودی زیباتر گلکسی اس 4 و گلکسی اس 4 مینی را رونمایی کرد. این نسخه جدید که Black Edition نامیده شده است، همان پوشش پشتی چرم مصنوعی را ارائه می‌کند که در نوت 3 نیز شاهد آن بوده‌ایم. پنل جلویی دستگاه نیز با رنگ مشکی پشتی همخوانی دارد ولی بجز این چیز دیگری تغییر نکرده است.
تبلیغات

 در حال حاضر به نظر می‌رسد که دستگاه‌ Galaxy S4 Black Edition که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌نمایید و نیز Galaxy S4 mini که تصویر آن در زیر قابل مشاهده است، تنها برای عرضه در روسیه ارائه شده‌اند ولی اغلب دیده‌ایم که سامسونگ رنگ خاصی از دستگاه‌های خود را مختص یک بازار اعلام می‌کند و پس از مدتی عرضه‌ی آن‌ها در دیگر بازارها را نیز آغاز می‌نماید. Pocketnow می‌گوید که اس 4 مشکی رنگ با قیمت 660 دلار، و اس 4 مینی مشکی با قیمت 460 دلار عرضه خواهد شد که به معنی مقدار اندکی هزینه‌ی بیشتر نسبت به خرید همین دستگاه‌ها با رنگ متعارف است.

S4MiniBlackEdition-630x628

ارائه این رنگ به نظر اقدام جالبی است، اما آیا شما ترجیح نمی‌دادید این گزینه را هم به هنگام عرضه‌ی رسمی در اختیار داشته باشید؟ این موضوع در خصوص سایر رنگ‌ها و جزئیات نیز صدق می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد شرکت‌ها معمولا از این استراتژی به منظور افزایش فروش محصولات خود پس از گذشت دوره‌ی موج فروش اولیه بهره می‌برند تا به بهبود آمار فروش دستگاه‌های خود بپردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات