راهکارهای تجاری سامسونگ برای مدارس و دانش آموزان

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
امروز سامسونگ نخستین همایش راهکارهای تجاری خود را در تهران برگزار کرد و در آن به معرفی محصولات مرتبط با کسب و کارها پرداخت. یکی از بخش‌هایی که این کمپانی کره‌ای بر آن تمرکز ویژه‌ای داشته، هوشمند سازی مدارس و استفاده از فناوری برای بهبود کیفیت تحصیل است. در این مقاله با محصولات این شاخه از سامسونگ آشنا می‌شوید.
تبلیغات

سامسونگ در اولین همایش راهکارهای تجاری خود به معرفی راه‌حل‌های نوین در حوزه‌های مختلف و صنایع گوناگون پرداخت و علاوه بر این‌ها، فناوری‌های نوین مرتبط با حوزه‌ی آموزش را معرفی کرد. سامسونگ در راه‌حل‌های خود برای مدارس بر روی آموزش مشارکتی و تعاملی و تجربه‌ی متفاوت تمرکز دارد. سامسونگ در این باره گفت:

امروز دانش‌آموزان با دستگاه‌های الکترونیکی بزرگ می‌شوند و اگر این ابزارها به کلاس‌های درس و ساختار آموزشی نیز راه یابند، تاثیر مستقیمی روی روند یادگیری می‌گذارند. فناوری‌های نوین با پیشبرد روش‌های یادگیری الکترونیکی مانند یادگیری معکوس، آموزش دانش‌آموز محور را ممکن می‌سازند که در این شیوه‌، دانش‌آموزان مشارکت فعال‌تری خواهد داشت و محیط درس نیز جذاب‌تر می‌شود.
هوشمندسازی مدارس

 یکی از محصولاتی که سامسونگ برای حوزه‌ی آموزش در نظر گرفته است، نمایشگرهای بزرگ تعاملی است که دانش آموزان می‌توانند با لمس صفحه‌ با آن تعامل داشته و علاوه بر یادداشت برداری یا نقاشی و طراحی، از دیگر امکانات در نظر گرفته برای حوزه‌ی مدارس بهره ببرند.

ویدیو وال

سامسونگ از طریق نمایشگرهای LFD، چاپگرهای چند کاره و نرم‌افزارهای ساخته شده برای مدارس امکان نمایش اعلانیه‌های مدارس، جداول زمانبدی‌ کلاس‌ها و دروس، اسکن مدارک، دانلود یا چاپ محتوا، حضور و غیاب و غیره را فراهم کند. به عنوان مثال دانش‌آموزان و مدرسان با استفاده از چاپگرهای چند منظوره (MFP)، می‌توانند به اطلاعات ذخیره شده در فضای ابری دسترسی داشته و محتوای مورد نظر خود را چاپ کنند. این موارد می‌توانند تکالیف درسی، نمونه‌ی سوالات یا زمان‌بندی کلاس‌ها باشد.کلیه این اطلاعات قابل اشتراک گذاری بین کلیه اعضاء هر کلاس خواهد بود.

ک.دکان امید

بخشی از همایش به معرفی کمپین کودکان امید، پروژه‌ی مسئولیت اجتماعی سامسونگ، اختصاص داده شده است. برای آشنایی با این پروژه به مقاله‌ی «گزارش زومیت از کمپین کودکان امید سامسونگ» مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات