تماشا کنید: با Onecue اشاره دست شما همه چیز را کنترل می‌کند

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مشکلات اتاق‌های نشمین به خصوص برای افراد تنبل و کم حوصله، گم شدن دستگاه‌های کنترل از راه دور است که خاطره‌ی یک روز خوش پس از خستگی کار را به جستجویی دیوانه وار بدل می‌کند. Onecue ابزاری است که مشکل کاربران را در این زمینه حل می‌کند. البته کمی نرمش هم پس از یک روزی کاری می‌چسبد!
تبلیغات

تمامی ابزارهای خانه‌های امروزی از تلویزیون گرفته تا دماسنج به دورفرمانبرها یا دستگاه کنترل از راه دور مجهز شده‌اند، در برخی از نمونه‌های جدید هم می‌توان از تلفن هوشمند برای کنترل دستگاه به کمک اپ مخصوص بهره برد. اما تعدد و جدایی این ابزارها گاهی موجب سردرگمی کاربر خواهد شد.

Onecue ابزاری است که با هدف رفع چنین مشکلاتی طراحی و توسعه داده شده است. به کمک رابط کاربری طبیعی، ساده و کاربردی این ابزار که نتیجه سال‌ها تجربه‌ی طراحان است، امکان فرماندهی دستگاه‌های شما از روی صندلی راحتی و تنها با حرکات انگشتان فراهم می‌شود. این ابزار در اصل برای دستگاه‌های صوتی تصویری طراحی شده، اما توانایی کار با دستگاه‌های خودکار سازی خانه همچون Nest را نیز داراست. شما می‌توانید این ابزار را به سادگی هر چه تمام روی صفحه نمایش تلویزیون خانگی خود قرار دهید و از آن لذت ببرید.

می‌توانید به سادگی بین گجت‌های مختلف منتقل شوید و پس از آن Onecue به سادگی دستورات مختلف شما روی گجت مورد نظر را اجرا خواهد کرد. برای مثال اگر انگشت خود را روی لب‌‌های‌تان  قرار دهید، دستگاه شما به حالت بی صدا درمی‌آید، یا زمانی که دست‌تان را بالا می‌گیرید می‌توانید موارد نمایش داده شده روی صفحه نمایش را به بالا و پایین هدایت کنید.

onecue-gesture-control-10

Onecue با هر دو فناوری ارتباطی فروسرخ و وای-فای کار می‌کند که به این ترتیب می‌توانید طیفی گسترده از ابزارهای مختلف همچون تلویزیون‌های قدیمی تا دستگاه‌های جدید مبتنی بر وای فای را به آن متصل کنید. اگرچه این ابزار برای فرماندهی به دستگاه‌های مبتنی بر فروسرخ به قرار گیری در محدوده‌ی دستگاه نیاز دارد، اما می‌تواند از ابزارهای جانبی بهره برد تا دستگاه‌های اتاق کناری نیز تحت سلطه‌ی دستان شما قرار گیرند.

Onecue هم اکنون با قیمت حداقل 129 دلار قابل پیش سفارش است و انتظار می‌رود در سال 2015 به بازار وارد شود. در ویدیوی زیر می‌توانید نحوه‌ی عملکرد این ابزار را مشاهده کنید.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات