زومجی: واقعیت پشت سلاح‌های آینده در بازی CoD: Advanced Warfare

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که آیا سلاح‌های مورد استفاده در بازی Advanced Warfare فقط ساخته‌ی تخیل سازندگان است یا در واقعیت هم وجود دارند؟ این سوالی است که زومجی در مقاله‌‌ای از زبان استودیوی سازنده‌ی این بازی، به آن پاسخ داده است.
تبلیغات

داستان بازی پرطرفدار Call Of Duty: Advanced Warfare در ۴۰ سال آینده اتفاق می‌افتد، اما سلاح‌ها و تجهیزاتی که در آن وجود دارند بر اساس نتایج تحقیقات امروزی طراحی و ساخته شده‌اند. در ادامه با مقاله‌ای جالب در مورد سلاح‌های داخل بازی و منشا واقعی آن‌ها در دنیای امروز همراه باشید.

مایکل کندری، رئیس استودیو اسلِجهَمر، علت اصلی استفاده از تحقیقات امروزی در طراحی سلاح‌های Advanced Warfare را این گونه بیان می‌کند:

به خاطر اینکه تجربه‌ی این بازی، مرزهای باورپذیری گیمرها را گسترش می‌دهد، می‌خواستیم به آن‌ها نشان دهیم که این تحقیقات واقعی هستند.

به همین دلیل، آن‌ها یک قانون سفت و سخت برای خود تعیین کردند: اگر تیم سازنده نتواند طرحی از سلاح مورد نظر خود را در شرکت‌های تحقیق و توسعه، طرح‌های اولیه و حتی مفاهیم انتزاعی پیدا کند، آن سلاح در بازی قرار نمی‌گیرد. منابع مورد استفاده تیم شامل اسناد شرکت «تحقیقات پیشرفته‌ی دفاعی»، تحقیقات دانشگاهی و حتی فروشندگان اسلحه بودند.

برای مطالعه‌ی این مقاله‌ی جالب و خواندنی به وب‌سایت زومجی مراجعه کنید

زومجی

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات