اندروید ۵ آبنبات چوبی بر روی جی ۲ ال‌جی فاش شد

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در حال بروزرسانی گوشی پرچمدار خود به اندروید آبنبات چوبی است و در کشورمان نیز می‌توان با استفاده از نرم‌افزار PC Suit روی کامپیوتر این بروزرسانی را دریافت کرد. اما این موضوع باعث نشده تا ال‌جی پرچمدار سال گذشته‌ی خود را فراموش کند، چراکه تصویر منتسب به جی۲ به‌همراه اندروید آبنبات چوبی گواهی بر این مدعی است.
تبلیغات

 به جرات می‌توان گفت که جی‌۲ با وجود اینکه گوشی‌ پرچمدار سال ۲۰۱۳ ال‌جی است، اما همچنان نمی‌توان در مقایسه با رقبا گرد کهنگی را روی آن مشاهده کرد. حاشیه‌ی کم صفحه‌ی نمایش در کنار تراشه‌ی قدرتمند و لرزش‌گیر اپتیکال در دوربین ۱۳ مگاپیکسلی باعث شده تا جی۲ در مقایسه با رقبا همچنان سربلند باشد.

با توجه به انتشار تصویر منتسب به جی۲ که اندروید آبنبات چوبی روی آن نصب شده، می‌توان انتظار داشت که این گوشی نیز در آینده‌ی نزدیک حداقل در کشور کره‌ی جنوبی به آخرین نسخه از اندروید بروزرسانی شود.

G2Lollipop

جی ۲ از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، دوربین ۱۳ مگاپیسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۰، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری ۳٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی‌هوشمند قابلیت اتصال به شبکه‌های ال‌تی‌ای را نیز دارا است که با توجه به قیمت آن در بازار ،گزینه‌ی مناسبی است.

با بروزرسانی جی۲ یقینا مصرف باتری این گوشی که پیش‌تر نیز رضایت‌بخش بود، بهینه‌تر خواهد شد. همچنین ظاهر این گوشی بروزتر شده و به‌نوعی جی۲ جلا پیدا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات