گوشی هوشمند Honor 6 Plus هوآوی با دوربین دوگانه معرفی شد

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
هوآوی اولین گوشی خود با دوربین دوگانه را معرفی کرد. Honor 6 plus گوشی هوشمندی است که با تمرکز بر بخش دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امروز هوآوی این گوشی هوشمند را در شهر پکن بر روی صحنه برد و مشخصات قدرتمند آن را برای حاضران شرح داد.
تبلیغات

چند روز قبل تصاویری از دوربین قدرتمند این دستگاه در مقایسه با تصاویر گرفته شده توسط دیگر دستگاه‌های پرچم‌دار اندروید و آیفون ۶ پلاس را به شما نشان دادیم که از کیفیت خوب دوربین Honor 6 plus حکایت می‌کرد. اما امروز به صورت رسمی کمپانی چینی این دستگاه را با قیمت ۴۰۰ دلار در کشور خود معرفی کرد.

گوشی هوشمند Honor 6 Plus هوآوی با دوربین دوگانه معرفی شد

مشخصات Honor 6 Plus هوآوی از این قرار است:

  • پردازنده ۸ هسته‌ای Kirin 925 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز (جدیدترین پردازنده ساخته شرکت هوآوی)
  • صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p
  • دوربین دوگانه ۸ مگاپیکسلی با قدرت گرفتن عکس‌هایی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل
  • حافظه رم ۳ گیگابایت
  • حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت با پشتیبانی از درگاه microSD
  • باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت
  • ابعاد ۱۵۰/۴۶ در ۷۵/۶۸ در ۷/۵ میلی‌متر
  • قیمت ۴۰۰ دلار

تمرکز اصلی هوآوی در ساخت این دستگاه هوشمند به دوربین دوگانه پشتی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل باز می‌گردد. قرار دادن دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند چندان متداول نیست اما هوآوی در اقدامی غیر منتظره آن را بر روی دستگاه خود قرار داده است. همچون پرچم‌دار اچ‌تی‌سی، One M8 که به سیستم دوربین دوگانه مجهز است، Honor 6 plus هوآوی نیز دو دوربین در پشت دارد که از تکنولوژی "دوربین‌های دوگانه‌ی متقارن" بهره می‌برد.

Huawei-Honor-6-Plus 2

دوربین پشتی دستگاه می‌تواند در رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل عکس تهیه کند اما در واقع از دو سنسور ۸ مگایپکسلی و پردازشگر تصویر یگانه ISP تشکیل شده که وظیفه ادغام، الحاق و پردازش صحیح تصاویر را برعهده دارد.

huawei-honor-6-plus-camera

استفاده از دو سنسور با دو کیت لنز جداگانه به دوربین دستگاه اجازه می‌دهد در محیط‌های کم‌نور و نیز شب‌ها تصاویری با نور بیشتر و جزییات دقیق‌تر ثبت کند. همچنین فوکوس بر روی تصاویر نیز بسیار سریع‌تر می‌شود که به ادعای هوآوی فوکوس در این دوربین تنها ۰.۱ ثانیه به طول خواهد انجامید. این ویژگی و امکانات در نظر گرفته شده برای دوربین دستگاه رده بالای هوآوی باعث می‌شود Honor 6 Plus به یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند مجهز باشد. سیستم لنز دوگانه قابلیت سنجش عمیق‌ را نیز همچون آنچه که در دوربین One M8 شاهد بودیم با خود به همراه خواهد داشت. کاهش نویز تصاویر ثبت شده نیز از دیگر مزیت‌هایی است که به لطف این سیستم به گوشی جدید هوآوی افزوده شده است.

دانلود ویدیو

نسخه 3G این دستگاه از فردا در فروشگاه موبایل هوآوی با قیمت ۳۲۳ دلار عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین مدل دو سیم کارت نیز دارد که ۴۰۳ دلار قیمت خورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات