با هارد اکسترنال HC500 ای‌دیتا، از هرجا به فایل‌هایتان دسترسی خواهید داشت

یک‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ای‌دیتا، تولیدکننده ماژول‌های رم و حافظه‌های ذخیره‌سازی، به تازگی یک هارد اکسترنال ابری 2.5 اینچی جدید به نام HC500 معرفی کرده است.
تبلیغات

هارد HC500 از اتصال USB 3.0 پشتیبانی می‌کند و بدنه‌ی فلزی زیبایی دارد. ظرفیت این هارد در نسخه‌های 500 گیگابایتی، یک ترابایتی و دو ترابایتی در دو نسخه رنگی  تیتانیوم و طلایی عرضه می‌شود. همراه با هارد HC500 نرم‌افزارهای NTI MiST و NTI Backup Now EZ عرضه می‌شود. با استفاده از نرم‌افزار NTI MiST کاربر می‌تواند از فضای ذخیره‌سازی این هارد به عنوان یک فضای ابری اختصاصی استفاده کند و از پلتفرم‌های مختلف، از جمله ویندوز، مک، اندروید و iOSبه فایل‌های آن دسترسی داشته باشد. همچنین می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار NTI Backup Now EZ از اطلاعات موجود در هارد نسخه پشتیبان‌ تهیه کنید.

با وصل کردن هارد ای دیتا HC500 به تلویزیون هوشمند، می‌توانید از امکانات نمایش ویدئو، مانند جلو و عقب بردن تصویر و نمایش سریع بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید هارد HC500 را به تلویزیون وصل کنید تا سریال مورد نظرتان روی آن ضبط شود و بعد آن را تماشا کنید.

Adata-HC500

فضای ابری اختصاصی

این هارد اکسترنال ابری همراه با نرم افزار NTI MiST عرضه می‌شود که با نصب این نرم‌افزار فضای هاردتان به یک فضای ابری اختصاصی تبدیل می‌شود و به شما اجازه می‌دهد از طریق لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی هوشمندتان فایل‌ها و مدارک مهم‌تان را روی فضای ابری اختصاصی خود بفرستید. به همین ترتیب می‌توانید از هر جایی که اتصال اینترنت وجود داشته باشد، به این فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

حسگر G Shock

هارد اکسترنال ابری HC500 به یک سنسور اضافی به نام G Shock مجهز شده است که کار آن حفاظت از اطلاعات ذخیره شده روی آن در برابر ضربه و حرکات شدید است. اگر ضربه‌ی شدیدی به هارد HC500 وارد شود، حسگر G Shock این ضربه را تشخیص می‌دهد و به طور خودکار فعال می‌شود. در این حالت حسگر جی شاک هد خواننده را از روی دیسک جدا می‌کند تا اطلاعات ذخیره شده آسیبی نبیند. در چنین وضعیتی چراغ هارد به حالت قرمز چشمک‌زن در می‌آید. پس از برطرف شدن ضربه، این چراغ به حالت آبی بازمی‌گردد که نشانه‌ی بر طرف شدن اثر ضربه و از سر گیری فعالیت عادی هارد است.

هارد ای دیتا UC500 با 3 سال گارانتی آونگ نماینده انحصاری محصولات ای‌دیتا در ایران عرضه می شود. همچنین با خرید این هارد دیسک از Avang Service Plus بهره‌مند می‌شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات