بروزرسانی اندروید ۴.۴.۴ برای اکسپریا زد ۲ و زد ۲ تبلت منتشر شد

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
دارندگان محصولات سری اکسپریا z2 شاید در تعجب بودند که سونی بالاخره در چه زمانی اندروید ۴.۴.۴ را برای دستگاه آن‌ها منتشر خواهد کرد و آیا این بروزرسانی شامل ویژگی‌هایی از سری اکسپریا z3 خواهد بود یا خیر. اخیرا، نسخه جدید نرم‌افزاری شامل اندروید ۴.۴.۴ برای دستگاه‌های اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت منتشر شده است.
تبلیغات

 رابط کاربری جدید در این بروزرسانی پیرو ویژگی‌هایی که در سری اکسپریا زد ۳ شاهدش هستیم، برخی ویژگی‌ها نظیر Record Screen ،Ultra STAMINA ،DSEE HX و چند تنظیم جدید برای هدفون‌های رده بالای سونی در بخش تنظیمات صدا به سری اکسپریا زد۲ اضافه می‌کند.

شاید یکی از بهترین ویژگی‌هایی که به گوشی و تبلت زد ۲ با این بروزرسانی اضافه می‌شود پشتیبانی از بازی از راه دور با پلی‌استیشن 4 باشد، ویژگی که سونی آن را PS4 Remote Play نام نهاده است. به علاوه این تغییرات و ویژگی‌های اضافه شده مفید و بزرگ، بسیاری بهبود‌ها و عملکرد‌های جدید نیز وجود دارند که این بروزرسانی آن‌ها را برای کاربران سری زد ۲ به ارمغان می‌آورد.

اندروید ۴.۴.۴ برای گوشی هوشمند اکسپریا زد ۲ در برخی مناطق مانند اروپا شروع شده است و انتشار این بروزرسانی نیز به زودی برای اکسپریا زد ۲ تبلت آغاز خواهد شد. اگر این بروزرسانی را دریافت و آن را امتحان کرده‌اید، تجربه خود از کار با اندروید ۴.۴.۴ در تلفن اکسپریا زد ۲ و زد ۲ تبلت را با ما و دوستان خود در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات