تماشا کنید: اجرای اندروید آبنبات چوبی بر روی گلکسی نوت 3

پنج‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش ویدیو‌هایی از اجرای اندروید 5.0 بر روی گلکسی اس 4 و گلکسی اس 5 را مشاهده کردیم، اما این نسخه جدید از اندروید بر روی گلکسی نوت 3 چگونه خواهد بود؟
تبلیغات

آخرین نسخه از اندروید در پرچم‌دار سری نوت سال قبل سامسونگ رابط کاربری را تاچ ویز را تا آنجا که امکان داشته تخت و زیبا کرده است. البته باید اعتراف کنیم که اندروید آبنبات چوبی در گلکسی نوت ۳ تفاوت زیادی با آنچه در گلکسی اس ۴ یا گلکسی اس ۵ دیده‌ایم ندارد و تنها تنظیمات و پنجره چند وظیفگی سیستم عامل بروزرسانی شده است.

lollipop-note3-3
lollipop-note3

همانطور که در ویدیو نیز مشخص است، انیمیشن‌ها در این نسخه بسیار روان‌تر اجرا می‌شوند اما هسته سبز رنگی که در سرتاسر اندروید ۵.۰ خالص وجود دارد، در تاچ ویز سامسونگ به رنگ آبی تبدیل شده است. همانطور که در اسکرین‌شات‌های گرفته شده نیز مشاهده می‌کنید، شیوه نمایش اعلان‌ها، فونت سیستم عامل و رنگ‌های جدید در تنظیمات همگی باعث ایجاد ظاهر و حس جدیدی در رابط کاربری نوت ۳ شده‌اند.

lollipop-note3-2
lollipop-note3-1

ویژگی جدید مولتی ویندو یا چند پنجرگی در گلکسی نوت ۴ نیز همانطور که در تصاویر می‌بینید به نوت ۳ آمده و قرار است عمل چند وظیفگی را در این دستگاه بهتر و سریع‌تر کند.

در ویدیو زیر می‌توانید اجرای آخرین نسخه اندروید بر روی گلکسی نوت ۳ را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات